Gå til innhold

Evalueringsversjon av Citrix MetaFrame XP

erikindre

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hvor jeg kan få tak i en nøkkel til evalueringsversjonen av Citrix MetaFrame XP? Holder på å lære meg MetaFrame, har lastet ned fra www.mycitrix.com, men aner ikke hvor jeg skal få tak i nøkkel. Har sendt mailer i alle retninger til alle som selger citrix-produkter, men ikke fått noen svar.

Det er jo tross alt snakk om en 90-dagers evalueringsversjon! Vil ikke Citrix at folk skal lære å bruke produktene deres eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Prøv og kontakt www.commaxx.com de er landets beste på Citrix ihvertfall..

så kanskje de kan gi et kort svar over mail.

Spennende med Citrix driver og lærer meg det selv. Må vel få tak i en bok på et eller annet tidspunkt?

Har du kjøpt bok eller?

Lenke til kommentar
Prøv og kontakt www.commaxx.com de er landets beste på Citrix ihvertfall..

så kanskje de kan gi et kort svar over mail.

Spennende med Citrix driver og lærer meg det selv. Må vel få tak i en bok på et eller annet tidspunkt?

Har du kjøpt bok eller?

Har ikke bok nei. Jeg holder på med siste året av dataingeniørutdanningen og fant ut at Citrix kan være nyttig å ha kjennskap til når du skal ut i jobb.

Har bladd litt i noen bøker på bibilioteket, men ellers tror jeg jeg får ta det igjen etter jul. Nærmer seg eksamen :-)

Swag: Glimrende om du gidder å sjekke det opp! Etter det jeg kan se må du nesten ha kontakter for å klare å få tak i disse evalueringsversjonene.

Lenke til kommentar
dere får stikke over og titte litt på www.cug.no = Citrix user group

Mye fancy greier der.

Har vært der faktisk! Men som sagt, uten selve produktet kommer jeg ikke langt :-)

DiaVoLo: Har faktisk sendt mail til commaxx før, uten svar selvsagt. Fikk heller ikke svar fra noen av de andre 3-4 firmaene jeg prøvde....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...