Ṱormod Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Synes det var veldig lite sammenheng i siden generellt. Jeg irriterer meg over de bakgrunnsbildene, at de skifter hele tiden. Hva med bare en fast bgfarge istedenfor? 1. Toppen er veldig, veldig enkel, hva med å krydre med et banner som du har en av dine faskjonable bakgrunnsbilder som tema? 2. Hva med å ha fast tekst-stil med en enkel css fil? det er mye smartere, pluss at det er litt irriterende at tekstfargene forandrer seg hele tiden 3. Navigasjonen er forferdelig kjedelig og veldig enkel, kanskje lage navigasjonssystem med litt tøffhet? Feks gradient navigasjon Lenke til kommentar
realfingolfin Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 frontpage? hvorfor skulle den bli proffere av det? Altså jeg vil si at den er 1000 ganger bedre enn telenors rævgenerator.......... i fp har du mer å tukle med. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg driver å eksperimenterer med hjemmeside i FP, men den er fortsatt veldi enkel siden jeg ikke har noe som helst kunnskaper med FP. Håper på hjelp fra en litt mer data-kyndig person om noen dager (han er bortreist akkurat nå). Har ikke publisert noe av det jeg har laget enda, vil bli tilnermet ferdig før jeg gjør det. Takker ellers for tilbakemeldinger... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ville også algd et skille mellom linkene dine, tok meg en god stund for jeg forsto at det var linker, trodde det bare var "fisk" lenker... Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Vet at dette inlegget antagelig blir sett på som en gedigen BUMP, men siden den "nye" hjemmesiden min har eksistert en stund nå, tenkte jeg at noen kanskje var interresert i å kikke litt på den. Tilbakemeldinger og forslag mottas med takk. Link: HalcyOnline Edit: Skriv gjerne noen ord i gjesteboka mi når du først er innom Endret 20. april 2005 av shilseth Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Å gud, seriøst.. Det jeg ser er uten tvil verdens verste template med et bilde. Ikke mye å si her nei- Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 - Likte ikke blå underline på "klikk her" - Blir litt tomt med så mye svart - Grei header - Hva er poenget med de to strekene som krysses? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Ikke mye å si på dette nei. Hvor lang tid har du brukt på den? Nedlasta en template og lagd ut et bilde av ei dame? Den har ikke utviklet seg mye fra forrige gang. Valider koden din og kast tabellene og gå over til strukturert html. Det var ikke rare greiene dette, jeg foreslår at du jobber en god del med denne siden, ta gjerne litt inspirasjon fra andre sider. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Ikke mye å gi kritikk til.. Endret 20. april 2005 av webby1 Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kan ikke se at siden ligner noen template jeg.. Er det bare meg? Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Oi, her var det kommet mye pepper. Har inntrykk av at ikke alle har lest hele tråden, men det er for såvidt greit. Å gud, seriøst.. Det jeg ser er uten tvil verdens verste template med et bilde. Ikke mye å si her nei- Tusen takk for den gode tilbakemeldingen din, kanskje du kunne komme med litt mer konstruktiv kritikk neste gang? - Likte ikke blå underline på "klikk her" - Blir litt tomt med så mye svart - Grei header - Hva er poenget med de to strekene som krysses? -Blå underline på linkene vises i noen nettlesere, i andre gjør den ikke det. Vetikke hvordan jeg skal få fikset dette i FrontPage. -Enig i at det kan bli litt mye svart, men jeg liker det -Skjønner ikke det siste punktet ditt "de to linjene som krysses" Er det headeren/bildet du refererer til? For det første: Det virker som om flere av dere kun har vært innom gjesteboken siden dere snakker om tabeller, bilde av ei dame ogsåvidere. Hadde vært fin om dere kunne presisere HVOR dere har vært og kikket slik at jeg vet hvor jeg kan utføre forbedringer For det andre: Jeg er rimelig fersk når det gjelder "generering" av hjemmesider, så jeg har ikke anelse hva dere prater om når dere sier "validering av koder", "strukturert html" og "templates". For det tredje: Det er mulig jeg tar feil, men det virker som dere har gått glipp av menyen over "headeren" som jeg har laget helt fra scratch i "DHTML Menu". Der finner dere linker til resten av innholdet på hjemmesiden min. Håper jeg ikke har vært for stor i kjeften Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Med de to linjene som krysses mener jeg de under "Velkommen til HalcyOnline". Tror mange følger linken i første post og ser på den siden. Er nok derfor du får mange "template"-kommentarer. Du burde kanskje endret den (Eller leserne burde lese hele posten) Endret 20. april 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 /* off topic: Har du halcyon navnet fra 'Andy Moor - Halcyon' ? */ Jeg har ikke så veldig mye å si, den ble bedre enn den første jeg så tidligere.. Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Navnet Halcyon har jeg "lånt" fra låta av samme navn med Chicane; en av mine favoritt-sanger. Men har hørt den fra Andy Moor også, fin den Edit: endret linken i første innlegg. Må bare si at gjesteboka er en "automatisk generert" av programvaren til serveren. Har ikke lagt noe som helst arbeid i akkurat den. Men resten av hjemmesiden min har jeg jobbet ganske mye med. Edit nr 2: Med de to linjene som krysses mener jeg de under "Velkommen til HalcyOnline". Åja dem, skjønner. Nei det var bare noe grafikk jeg laget for å piffe opp litt, ingen spesiell funksjon utover det. Endret 20. april 2005 av shilseth Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Oi, her var det kommet mye pepper. Har inntrykk av at ikke alle har lest hele tråden, men det er for såvidt greit. Ja, ok, det forandrer litt da Trodde det var lenka i toppen, den sida var nemlig fæl. Fint at fargen på header skiftes etter hvor du er hen på sida di. Folk har sikkert allerede sagt at koden ikke validerer eller er korrekt. Og javascript-menyen din bør du erstatte med css. Mitt inntrykk er at det hele blir noe rotete og mørkt. Men ellers greit Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Jeg synes du burde begynne å lære deg css og html ordentlig og begynne fra bunnen av.. kutt ut det frontpage dritet og prøv deg på bare koding i .eks notisblokk eller noe.. Ser mer på HtmlDog.com Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Folk har sikkert allerede sagt at koden ikke validerer eller er korrekt. Og javascript-menyen din bør du erstatte med css. Hva mener du/dere egentlig med at "koden ikke validerer eller er korrekt"?? Kan noen forklare for en noob? Er det at menyen over headeren ikke kommer frem eller vises korrekt? Det du sier Ingardj om at jeg bør erstatte javascript-menyen med css hadde vært ok hvis jeg viste hva css er og hvordan jeg bruker det. Noen som kan gi lynkurs til en.... ja du gjettet riktig: noob! Edit: Jeg synes du burde begynne å lære deg css og html ordentlig og begynne fra bunnen av.. kutt ut det frontpage dritet og prøv deg på bare koding i .eks notisblokk eller noe.. At du syns FrontPage er noe dritt har du full rett til, jeg syns derimot det er et ganske kjekt verktøy. At jeg dropper FP og går over til html-koding i Notebook.... ehmmm, neppe. Men takk for forslaget. Endret 20. april 2005 av shilseth Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 MENY! VALIDERING! CSS! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Litt teit spørsmål kanskje men jeg stiller det likevell : Det å bruke ferdiglaga lists Ingardj henviser til, blir ikke det litt sånn at siden ikke blir egen, altså at man ikke har gjort alt selv, eller er ikke det poenget? Hva syns dere om å bruke slike ferdiglagde lister osv.? Jeg syns det er greit jeg, altså, ønsker bare å høre litt hva dere syns Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Litt teit spørsmål kanskje men jeg stiller det likevell :Det å bruke ferdiglaga lists Ingardj henviser til, blir ikke det litt sånn at siden ikke blir egen, altså at man ikke har gjort alt selv, eller er ikke det poenget? Hva syns dere om å bruke slike ferdiglagde lister osv.? Jeg syns det er greit jeg, altså, ønsker bare å høre litt hva dere syns Tror de fleste synes det er helt greit. Du må tenke på den sida der som grunnmuren i menyen din. Du skal legge til farge osv .. Det er helt ok å få hjelp fra andre. Dette er ikke copy/paste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå