Phera Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) bruker pc til Cs og andre spill skal ha meg ny muse matte og så denne: http://www.psdata.no/ps.asp?action=fp&fron...banid=ds_monday ser tøff ut men er den bra til gaming? #topic skal inneholde ein beskrivelse av postens innhold, titteler som: "er denne bra" o.l utan å sei kva produkt ein snakker om, er dårleg topic. Moderator Jankee# Endret 25. oktober 2004 av Jankee Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Linken din funka ikke, men skal du ha musematte vil jeg råde deg til å ta en titt på Q-Pad Omtaler finner du her og her! edit: link oppdatery Endret 24. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) bruker pc til Cs og andre spill skal ha meg ny muse matte og så denne: http://www.psdata.no/ps.asp?action=fp&fron...banid=ds_monday ser tøff ut men er den bra til gaming? #topic skal inneholde ein beskrivelse av postens innhold, titteler som: "er denne bra" o.l utan å sei kva produkt ein snakker om, er dårleg topic. Moderator Jankee# var det denne du mente: link hvis det var den du mente så har jeg hørt at det er en god gameing matte.+ at den er drit tøff. Endret 24. november 2004 av mr.nauz Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 SteelPad S&S har jeg hørt mye bra om Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Q-Pad er det du leter etter... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Har meget gode erfaringar med Steelpad S&S Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Good shit Sikkert, men Q-pad er bedre. Og uansett: Hvem bruker 0,03 i sense? Q-Pad (XXXL) er mer en stor nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå