genetex Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hallo. jeg skal ha meg en ny pc og jeg har veldig lyst på en mini pc. men den skal vere for spill og er det mulig å få til eller blir det for lite plass rett og slett? jeg vet att her er sikkert hundrevis av andre som har spurt men jeg fant ingen( ) kan noen hjelpe meg? takke veldi for oppsett. den skal klare de nyestespillene veldig bra. har 16000kr til disposisjon. mvh. ruben Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) hallo.jeg skal ha meg en ny pc og jeg har veldig lyst på en mini pc. men den skal vere for spill og er det mulig å få til eller blir det for lite plass rett og slett? jeg vet att her er sikkert hundrevis av andre som har spurt men jeg fant ingen( ) kan noen hjelpe meg? takke veldi for oppsett. den skal klare de nyestespillene veldig bra. har 16000kr til disposisjon. mvh. ruben http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval kom over denne, jeg vuderer å selge nesten lik, men er ikke sikker. Den er jo rimelig rå! å drar alt av nye spill 120% Endret 25. oktober 2004 av billythekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå