Yonaz Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) hejsann. Jeg skall ha meg ny pce til spilling,filmer og musikk, jeg har lyst til og ha pcen noen år, så jeg lurer på hvilken cpu, hovedkort , skjermkort , minne , kabinet , skjerm og hardisk jeg burde kjøpe meg sån at den holder og noen år og sån at jeg ikke trenger og bytte ut alt når jeg først skall oppgrader. Jeg skall bruke rund 15800 kr inkl porto på den pcen og skall skall bestille den snart , hvis noen snill folk kan komme med råd om hvilken deller jeg burde bestile for at pcen skall hvar noen år? Endret 25. oktober 2004 av Yonaz Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 ingen som veit om noe? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 AMD Athlon 64 3500+ prosessor på et sokkel 939 system. 1 GB ram PC3200 gjerne 2 x 512 MB (f. eks. Corsair/OCZ). 200 GB S-ATA disk og Enten nVidia GForce 6800GT/Ultra eller Radeon X800Pro/XT burde holde en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå