Rocket90 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Har nå 6600, synes den er bare noe drit med andre ord: " en murstein som går på strøm" men jeg skal kjøpe meg ny mobil. tænkte å kjøp 7270.... er det noe å satse på?? Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kort og greit svar: JA. men... den har ikke BT..... Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei! Det er for liten skjerm. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 I og med at du selv sier at 6600 er no "drit" (som jeg har 0 forståelse for forøverig da denne telefonen er blandt de beste på markedet, en god symbian telefon. Jeg er selv en stolt eier av den i over 1 år...) så tror jeg nok du fint kan klare deg med en 7270 ja, en helt grei telefon, uten noe mer eller mindre. Den har radio som du nok kan sette pris på, men en god del mindre muligheter, grunnet mangelen på symbian og minnekort. (Den veier forøvrig nesten like mye som 6600, men er litt mindre; særlig i lukket tilstand. ) Det virker nok som du ikke setter pris på mulighetene (eller ikke klarer å bruke dem) som symbian gir, kan hende du tok deg "vann over hodet" når du kjøpte 6600, og da kan nok 7270 være et helt greit valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå