stoffix Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg fikk et HK med prosessor(P4 1,8GHz) i (P4 1,8GHz) dag, men vifta virket ikke, dette visste jeg når jeg fikk den, så vifta fikk en i paralellklassen som han ødela enda mer. når jeg kom hjem og skulle sette opp det her, så ser jeg at det ikke er 80x80mm vifter som skal være der, men noe mindre. vifta er/blir en del av "kjølebrakketten" eller hva det nå heter, og skal iallefall hjelpe til med å holde alt sammem sammen. det jeg lurer på er om jeg bare kan bruke litt tau, få å "simulere den samme funksjonen som en vifte har, og så bare teipe en større vifte oppå... her er et bilde av det hele slik det står nå, det som er ringet rundt, er tapper som skal passe inn i hullene i hjørnene i vifta... det er forresten ikke 6x60mm, for slike vifter har jeg også.. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er 80mm for stort og 60mm for lite ? Lag deg en liten "dutch?", slik at du kan ha en større vifte på. Bare å bruke fantasien, evt poste forslag som du har, og se hva du får i svar Noe slik altså -> \_/ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 vel, det største problemet er ikke selve det å feste vifta, men, vifta skulle hjelpe til med å holde de to svarte bøyene sammen, slik at de ikke sklir av.. jeg fikk et tips i dag om å prøve strips, så jeg skal prøve det, hvis jeg ikke får noe bedre forslag innen jeg får svar på om vanlig alkohol 70% er like bra som rødsprit til å rengjøre CPU... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 ok, nå er alt rensa, og motert, untatt vifta.. jeg kan bruke teip, men det vil bli veldig dårlig kontaktflate, så jeg vet ikke hvor god idè det er, er det noen som har noen bedre idè? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Lag deg en liten "dutch?", slik at du kan ha en større vifte på. :!: :!: :!: Ducth = Hollender..... Lag deg en "Fanduct" så går nok alt bra!! Endret 26. oktober 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dutch betyr hollandsk, eventuelt en nederlender Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Lag deg en liten "dutch?", slik at du kan ha en større vifte på. :!: :!: :!: Ducth = Tysker..... Lag deg en "Fanduct" så går nok alt bra!! Litt morsomt dette her.... Endret 26. oktober 2004 av aeinstein Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Lag deg en liten "dutch?", slik at du kan ha en større vifte på. :!: :!: :!: Ducth = Tysker..... Lag deg en "Fanduct" så går nok alt bra!! Deutsch = tysk Dutch = hollandsk Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 hehe.. nå har ikke jeg materiale/utsyr til å lage fanduct her, så nå har jeg limt vifta på.. håper bare at HW virker da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå