Purify Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei. Nå har det seg da slik at jeg har sett meg utrolig lei av nåværende designet av TwistedPure, og har derfor i en lengre periode hatt i tankene å lage noe nytt. Dette har jeg da gjort, og jeg er rimelig fornøyd selv med resultatet. Målet med siden er å gjøre den brukervennlig, ettersom jeg har en del skriverier som jeg har planer om å slenge inn. Samtidig vil jeg ikke at siden skal bli for kjedelig. Har lekt meg med noen nye farger for min del, og mener selv at de går rimelig bra sammen. Først i går begynte jeg ordentlig på kodingen, og har altså fått den ferdig. Det vil si for alt annet enn Internet Explorer. Som dere kanskje ser, nekter menyen å floate opp ved siden av headeren, og hoveren er ganske.. rar. Litt morsom også, kanskje. Men - til poenget: er det noen som aner hvorfor siden ser rimelig helknødd ut i IE? Og ikke nok med det. Som dere kan se av fisken, så hadde jeg tenkt å ha to oransje streker som en slags bakgrunn. Har diskutert litt fram og tilbake med bl.a. Arve og hva som er den beste måten å gjøre dette på, men jeg har faktisk ikke fått det til i det hele tatt. Lurer derfor på om noen av dere vet hvordan jeg kan få disse strekene - helst på en semantisk og logisk måte. Sist med ikke minst - SIDEN. Takknemlig for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ang. Menyen, kan det vere pga dette ? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 - Er det en handlekurv på hodet i header? - Standard/kjedelig oppsett, men det funker. - Overkill 2000 mouseover på valideringslinkene i footer. - Litt rar overskrift ("En slags innledning"), føler at den kræsjer med istedenfor å gli inn i designet. - Litt mye psykedeliske ringer i menyen. (Ser også ut som om de er croppet litt mislykket) Ellers helt ok, kanskje litt kjedelig. Angående de oransje linjene så ville de ta seg godt ut, håper du får det til. Du kan jo alltids falle tilbake på tables for å oppnå effekten? t4bl3zZ r0ckz0r! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Prøv å ta en titt her på åssn den repeterande headerbakgrunnen er laga til. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ang. Menyen, kan det vere pga dette ? Har satt display: inline; på både header og meny. Ingen forskjell om jeg fjerner en og en eller begge. Lokaltog: misslykket cropping, ja. Det var vel mest det at jeg faktisk ikke hadde ork sent på natta. Kan se hva jeg får til. Skal ta resten av kritikken til vurdering også, bortsett fra det med h2. Har fått kun positive tilbakemeldinger på det fra en del andre, og selv liker jeg og mener at den piffer opp designet litt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Siden er pen nok den, men den blir kanskje litt for kjedelig. Siden du har et enkelt bilde osm header, kunne du kanskje koda litt i php slik at det blir tilfeldig hvilket bilde som dukker opp? "En slags innlednging" var konge, det var hoveren på linkene i footer også. Liker at ting bryter litt, at det ikke er maksimalt strukturert hele tiden. Og på en slik, missforstå meg rett, "kjedelig" side er det nettopp det som trekker opp. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dette her var deilig Likte det mye bedre enn det nåværende! Har egentlig så veldig mye kritikk å komme med, annet enn at det kanskje var litt for stor mellom den hvite bakgrunnen og det oransje rundt overskriften. Kongedesign! Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hmm.. selv likte jeg faktisk den gamle siden bedre på en måte.. foruten om kerningen som var altfor stor til at det var behagelig og lese. men tipper den nye passer bedre til deg som person! (ikke at jeg egentlig vet hvordan du er som person. ) syns siden har et bra potensial, men mangler et eller annet til og sprite den mer opp! Lenke til kommentar
Laien Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjenner igjen brushen fra tech-brushes som du bruker som logo! Hehe kaskje du skulle prøve å være litt mer kreativ og skape noe egent? Laien Stå på Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Synes denne versjonen er mye bedre enn den din første jeg også! Du har uten tvil et veldig bra potensiale i siden din... Blir kanskje litt feil å si potensiale, når jeg mener at den allerede er ganske så fin Fine farger, som jeg har sagt tidligere, synes jeg oransj og grå ganske bra sammen, noe du helt klart har fått fram! En annen fin liten detalj, er disse linjene i bakgrunnen, som du har på fisken din! Får du til dette, blir det helt klart en bonus, noe som vil piffe den ennå et par hakk opp! Gleder meg til å se fortsettelsen av denne, Purify! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Kjenner igjen brushen fra tech-brushes som du bruker som logo! Hehe kaskje du skulle prøve å være litt mer kreativ og skape noe egent? Laien Stå på Midlertidig, mens jeg prøver å lage noe bedre selv. Sliter med logodesign. Men takk for at du gjorde alle klare over det. Takk for alle tilbakemeldinger så langt! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 veldig fine farger hooveren i footeren var kanskje ikke den peneste synes den "en slags innledning" var en god ide, og med litt mer arbeid tror ejg den kan bli prikken over i'en Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) For å få til den oransje streken så kanskje lage en table bakgrunn. med da tr rows, en på toppen som har bunn border med oransje osv. eller så vet jeg ikke hvordan. Endret 26. oktober 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er bare å repetere et bg-bilde nedover det... Evt. legge en div rund footer- og header-diven som automatisk får 100% bredde, med bg-bilde i hver... Tabeller skal ikke brukes til design, Thurloc. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har allerede forklart Purify hvordan det kan gjøres. http://dev.misinterpreted.net/codehelp/purify Lenke til kommentar
Purify Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hm, fulgte SirIces metode, men støtte på et problem eller tre. Har tatt koden fra eksempelet hans og modifisert den slik at den passer bildene jeg bruker, men får det ikke til å fungere. Noen som har noen meninger om hvorfor? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den metoden bugger i Opera da. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Pekk så fett navn da... Lurer på hvem som fant på det Men, likte designet jeg. Rent, oversiktelig, enkel navigasjon - ikke noe nyskapende, men trenger det egentlig å være det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå