Sterkola Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hei. Jeg kom til å forandre noen av hurtigtastene da jeg fikk telefonen og nå finner jeg ikke tilbake hvordan jeg endrer dem. Det gjelder de som ligger på volumknappen (+ og -), de andre har jeg funnet ut av. Er det noen som vet hvordan jeg endrer de? Endret 25. oktober 2004 av Sterkola Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Går det ann å forandre på volumknappen? Det du spør om står sikkert i instruksjonsboken, hvi du har vært så smart og tatt vare på den. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har du ikke noe fornuftig å melde så klapp igjen er du snill. Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tror det er flere som har hatt problemer med det der! Jeg greide å legge "notater" som snarvei, også greier jeg ikke å få gjort om på det igjen! Var vel dette du mente? Fler som har hatt problemer med dette ihvertefall. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Jepp, jeg greide å legge inn Aktiver IrDA. Litt irriterende kan du tro.... Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 I FW11 klarte eg òg låse den knappen til ein tilfeldig funksjon. I FW12 er det ikkje mogleg å tilpasse den lenger. Lenke til kommentar
molna Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sterkola: +/- tastene definerer du en gang for alle. Når det først er gjort, er det ikke mulig å endre igjen desverre. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Sterkola: +/- tastene definerer du en gang for alle. Når det først er gjort, er det ikke mulig å endre igjen desverre. Er det sant? Det er jo ganske teit da. Men jeg leste i et annet forum at man skal kunne forandre på det i neste FW. Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Vet du forresten at det er 4 funksjoner på den +/- tasten? To startes med kort trykk, de to andre startes med å holde inn. Samme gjelder også "internett-tasten" under joysticken. Tok en tid før jeg fant ut dette selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå