Smirnoff Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Vel, i denne tråden har det vært foreslått ganske mye av filmer og serier, så kanskje du kan finne noe du liker der. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Jo, takk for den Smirnoff, men jeg har allerede lest den tråden! Og så handler denne tråden om hvilke animefilmer som passer meg da... Har nå sett Sen to Chihiro no Kamikakushi (Spirited Away), men kan ikke si at den falt serlig i smak... Var vel mer for barn, noe alla Alice in Wonderland! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Oki. Jeg har forøvrig i løpet av siste uken skaffet filmene "A Wind called Amnesia", "Wings of Honneamise" og "Arion". Dette er muligens filmer som kan passe for deg. Og hvis du vil ha en Alice i eventyrland-film som passer for de mer voksne, anskaff deg "Miyuki-chan in Wonderland." Den er meget morsom. Endret 28. oktober 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Nei, tror egentlig ikke jeg liker noen slags form for Alice lignende filmer, men takk for de andre tittlene! Edit: Leif... Endret 28. oktober 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå