Gå til innhold

Hvilke animefilmer passer for meg?


P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hellsing, 13 episoder på 4 discer.

Har faktisk sett den :D

 

Hvis det er til noen hjelp så ser jeg også på Naruto!

 

Edit: Likte Hellsing ganske godt, men syntes at det var litt irriterende at det var så mørkt hele tiden...

En person som liker Naruto og Princess Mononoke får 10 gullstjerner i min bok. Naruto er favorittserien og Mononoke er favorittfilmen min!

Lenke til kommentar

Både Spirited Away og Princess Mononoke er så bra at selv en kamerat av meg som har sagt han ikke liker anime filmer, gjentatte ganger spurte om å se dem igjen etter en første gang. Da MÅ det bare være bra :w00t: (jeg elsker dem).

 

Edit:

 

hdx - hvor kjøpte du den "Vision of Escaflowne" serien? Høres interessant ut.

Endret av Hidden
Lenke til kommentar
LarsP Skrevet: 26/10/2004 : 13:37  

"Grave of Fireflies" er uansett et must. Beste anime-filmen som har blitt laget til dags dato. (imho)

 

Kunne ikke verdt mer enig. En annen godbit er Wings of Honneamise, som jeg uten tvil putter på en god andreplass ;)

 

 

Btw, noen som kan si meg hvem den advarselprosenten? nederst hos meg skal tjene? Har jeg vært ulydig? heh.

Endret av hdx
Lenke til kommentar

Hold dere til temaet nå før en mod kommer å stenger posten for at den har gått OT!

 

Takk for nye forslag skal sees!

 

Til hdx: Det gjør vel ikke noe om den advarselgrafen er der siden det er kun du som ser den allikevel? Det går i allefall ikke ann å fjerne med mindre du overtaler den som ga deg advarselen til å fjerne den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...