P-in-P Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Er det noen der ute som har forslag til gode animefilmer som kan minne litt om Ninja Scroll eller Vampire D Bloodlust? Det er to titler jeg liker godt og det er viktig at det er tegnet bra! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Blood: The Last Vampire, Akira og Ghost in the Shell. Og så lenge du aksepterer anime som en filmsjanger. Så MÅ du se Princess Mononoke og Spirited Away, og så fortsette med alle de andre Miyazaki filmene (hvis du likte de to først nevnte) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Blood: The Last Vampire har jeg faktisk sett, men likte den egentlig ikke. Resten skal sees snart Selvfølgelig regner jeg anime som en egnen sjanger Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hellsing, 13 episoder på 4 discer. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hellsing, 13 episoder på 4 discer. Har faktisk sett den Hvis det er til noen hjelp så ser jeg også på Naruto! Edit: Likte Hellsing ganske godt, men syntes at det var litt irriterende at det var så mørkt hele tiden... Endret 25. oktober 2004 av P-in-P Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sjekk ut Vision of Escaflowne, som jeg forøvrig mener er den beste serien som er laget til denne tid. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Takker for den! Det coveret (eller hva det nå enn er) appelerte i allefall til meg! Mystisk og overnaturlig, stemmer det? Med en liten klype ensom rytter? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hellsing, 13 episoder på 4 discer. Har faktisk sett den Hvis det er til noen hjelp så ser jeg også på Naruto! Edit: Likte Hellsing ganske godt, men syntes at det var litt irriterende at det var så mørkt hele tiden... En person som liker Naruto og Princess Mononoke får 10 gullstjerner i min bok. Naruto er favorittserien og Mononoke er favorittfilmen min! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) P-in-P Skrevet 25/10/2004 : 23:44 Takker for den! Det coveret (eller hva det nå enn er) appelerte i allefall til meg! Mystisk og overnaturlig, stemmer det? Med en liten klype ensom rytter? Du finner mye god informasjon på linken nedenfor http://www.escaflowneonline.com/ Good luck! Endret 25. oktober 2004 av hdx Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Både Spirited Away og Princess Mononoke er så bra at selv en kamerat av meg som har sagt han ikke liker anime filmer, gjentatte ganger spurte om å se dem igjen etter en første gang. Da MÅ det bare være bra (jeg elsker dem). Edit: hdx - hvor kjøpte du den "Vision of Escaflowne" serien? Høres interessant ut. Endret 26. oktober 2004 av Hidden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 "Grave of Fireflies" er uansett et must. Beste anime-filmen som har blitt laget til dags dato. (imho) Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) LarsP Skrevet: 26/10/2004 : 13:37 "Grave of Fireflies" er uansett et must. Beste anime-filmen som har blitt laget til dags dato. (imho) Kunne ikke verdt mer enig. En annen godbit er Wings of Honneamise, som jeg uten tvil putter på en god andreplass Btw, noen som kan si meg hvem den advarselprosenten? nederst hos meg skal tjene? Har jeg vært ulydig? heh. Endret 26. oktober 2004 av hdx Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Trykk på antall prosent, i mitt tilfelle så står det (10). Da får du se hva prosentene dine innebærer, dvs hvorfor du fikk de. Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Joda, men spørsmålet er hvorfor den har dukket opp under nick/avatar og annen info? Kan den skjules på et vis? Ser jeg er den eneste som tilsynelatende har gått glipp av noe:) Endret 26. oktober 2004 av hdx Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hold dere til temaet nå før en mod kommer å stenger posten for at den har gått OT! Takk for nye forslag skal sees! Til hdx: Det gjør vel ikke noe om den advarselgrafen er der siden det er kun du som ser den allikevel? Det går i allefall ikke ann å fjerne med mindre du overtaler den som ga deg advarselen til å fjerne den! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den er på 0%. Vi snakker bare om et øyeblikk av irritasjon. Skal nok kunne leve med den:) Fra nå av holder "vi" oss til sakens kjerne. hehe Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Det hadde vært greit om de som tipser skriver hvor de kjøpte filmen (og da mener jeg kjøpt), for det kan være vanskelig å finne dem, og å kjøpe anime i norske butikker er 100% utelukket (ågerpriser). Endret 26. oktober 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Njål Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Var det noen som nevnte Studio Ghibli? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Jesus.... Du hadde fått et par kroner av meg for den samlingen ja Spesielt Totoro figurene Endret 26. oktober 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Det var nesten så jeg begynte å gråte da Princess Mononoke var slutt Så bra var den! Hvis Spirited Away er halvparten så bra så er det nesten så jeg vil vurdere å ta meg en fridag og se den i dag også! Er det flere gode forslag der ute til animefilmer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå