all right Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg skal ha en ny kjøler til ett PowerColor 9800pro. jeg har sett litt på denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CCBA4C er den bra? Noen andre som er bedre for ca samme prisen? Noen som vett hvor mange sånne memory greier det er på dette kortet? (husker ikke helt hva det hetter!) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Arctic Cooling GPU-kjøler,"VGA Silencer" Det er åtte "sånne memory greier" Fire på hver side Endret 25. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
all right Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har hørt att Vantec Iceberq er bedre kjøler enn VGA Silencer! Stemmer ikke dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har hørt att Vantec Iceberq er bedre kjøler enn VGA Silencer!Stemmer ikke dette? Dersom du har hørt det fra en kompis som heter Kåre så stemmer det sikkert... Men har du lest en test hvor de har sammenliknet en rekke VGA-kjølere mot stock-kjølere med prober som har målt temp ved idle/max load.. så er nok det en mer sikker kilde... Bare ett tips... Edit: VGA silencer kjøler både bedre enn original kjøler.. og er stillegående... Den "Iceberg"en ser bra ut.. går på 6000rpm.. og vil nok lage en god del lyd når det har gått en tid.. og støv har tørket ut lager.. og lagt seg på finnene... Noe å ta hensyn til kankskje.. men selvsagt.. blå blinkende LED's er jo "fett nok" Endret 25. oktober 2004 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå