OscarWoHA Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hei. Tenkte jeg skulle spørre om hvordan dere lager deres favoritt-milkshake. Selv tar jeg melk, banan, druesukker og vaniljeis og mixer det sammen til en flytende masse. Det blir digg! Hvordan er deres milkshake? EDIT: Leif. Endret 25. oktober 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm.. Lenge siden jeg har lagd milkshake. Det må jeg gjøre snart! Uansett: Jeg blander følgende: Banan, vanlile/jordbæris, hjemmelaget jordbærsyltetøy, og eh.. det jeg har for hånden! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg tar det ganske enkelt egentlig.. sjokoladepulver, vanlijeis, + melk, men det er godt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Ohh min egen banan milkshake. 1banan per 0.5L og endel sukker så tar eg knust is og blander dette i miksmasteren og tar litt vanilje saus oppi. Nam!! Edit: Glemte da H-melk men lett melk funker det og. Endret 25. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
TRS Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 bruker smootie maskin (eller hva det nå heter) jeg, tar iskrem, melk og sjokoladesaus (mengde alt etter om kun jeg skal ha osv), slenger alt oppi, lar den kjøre en liten stund, voilá liker det "plain and simple" Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Mye iskrem Sjokoladesaus Kakaopulver Melk Evt. litt banan quote bandidos Pelle: Slafs slurpe Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Min "berømte" sjoko-shake består av vanilje-is med sjokoladebiter, melk, masse nesquick-pulver, banan-biter (50% i før miksmasteren,50% i etter). deretter tar jeg litt vaniljesukker, og den hemmelige ingrediensen, kanel. Kanelen gjør virkelig forskjellen,bruker det når jeg lager vanlig sjokolade-melk også. bør prøves. *leif Endret 27. oktober 2004 av Wazu Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Kanel?! Jaja. Høres ikke akkurat godt ut i teorien, men det skader vel ikke å prøve... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nesquick, H-melk og Henning Olsen vaniljeis (verdens beste is) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Enkelt: kjøper milkshake på rema og rister den i 20 sekunder. (gjerne to, de er ganske små) nam Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 År og dag sida sist jeg laga noe slikt, men jeg brukte vanilje-is, fløte, melk, sukker og kakaopulver. Ble mektig godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) I sommer lagde jeg milkshake hele tiden. Jeg savner sommeren... Bruker bare sjokoladeis (Viktig å velge en is som har mye kakao/sjokoladesmak, den beste jeg har kommet over hittil er Hennig Olsens Sørlands is. Billig er den også.) og melk. Dette blir en nydelig milkshake som ikke er kvalmende søt, også har den slike deilige sjokoladerbiter som fint kan suges opp gjennom sugerøret. Endret 28. oktober 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 sjokolade is banan jordbær syltetøy melk mmmmm... milshake Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Melk, sjokoladeis, biter av melkesjokolade, pistasjis og knuste pistasjnøtter. Yammei Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 En haug med is, en haug med melk, en eller to bananer, sjokoladesaus og kanskje nesquik/o'boy. Noe i den duren. For øvrig bør dere prøve kanel i milkshaken deres. Skikkelig godt før du blir lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå