espenfjo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har merket nå de siste dagene at jeg mister kontakt med Internett, og at jeg må restarte modemet. Jeg lurer på om dette er bare meg, eller om også fler merker dette. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har ikke det problemet, men problemet mitt er at telenor snyter meg for hastighet! Har 2mbit linje ned og 256kbit opp og når jeg tester linja får jeg på en god dag bare 800 kb ned og 100kbit opp . Det samme problemet har flere av kameratene mine som er på samme telefonsentral!Fryktelig irreterende å betale i dyre dommer og bli snytt for så mye hastighet. Telenor! Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen problemer. Slike problemer gjelder generelt bare en linje eller en sentral, så hvorfor kontakter du ikke Telenor? Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen problemer. Slike problemer gjelder generelt bare en linje eller en sentral, så hvorfor kontakter du ikke Telenor? Mailen er sendt, venter bare på svar. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ingen slike problem hos meg nei Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Problemet mitt oppstår på et topcom Xplorer oppgradert for å fikse buggen med MSN. Lenke til kommentar
trondme Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har hatt det samme problemet. Ble logget av i går og i dag, noe som er fryktelig irriterende siden jeg har IP-telefoni på den samme forbindelsen. Ellers har det vært stabilt og bra i flere måneder nå. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Telenor Driftsmelding: Planlagt vedikehold 25.10.04 Vedlikehold mellom 01:00 og 06:00 vil berøre følgende områder: Lillehammer Førde Steinkjær Kristiansund Fredrikstad Moss Sarpsborg Arendal Oslo Sogndal -- Thomas Bakke Telenor Kundeservice Jeg hadde samme problemet.....prøvde nytt nettverkskort...testet et utall nettverkskortdrivere..installerte windows på nytt...MAO the works......så var det dette! LOL Hva med at Telenor kan sende en E-post med varsel om dette et par dager i forkant. Folk flest sjekker e-post hver dag, men jeg tror ikke det er mange som sjekker telenor's driftsmeldinger med samme hyppighet. PS! 0100-0600 er jo bare tull.......Hadde problemer fra tidlig på dagen 25.10 til I alle fall 0200 den 26.10! Endret 26. oktober 2004 av brazir Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er like stabilt som alltid hos meg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Netter vårt har vert stabilt hele tiden. Helt til søndag, ble det mer ustabilt enn det jeg kunne forestille meg... Fikk 3 disconnects på battle.net og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå