wildv Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har en shuttle SN41G2 med et FN41-hovedkort. Til dette kortet bruker jeg et tråløst usb-wifi kort og en MSI Tv@nywhere VOX USB 2.0 TV-kort. Dette kortet fungerer ikke så bra. Bildet "hakker" innimellom. Jeg har en mistanke om at årsaken er at USB-farten kun er 1.1 og ikke 2.0. Hvordan finner jeg ut hva slags hastighet USB-portene har i windows? (Hovedkortet støtter 2.0..) Finnes det standalone drivere for Windows XP? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg vet ikke hvordan du finner ut om enhetene dine kjører på usb 1.1 eller 2.0, men jeg vet at USB 2.0-drivere finnes blandt annet på windows update og noen andre steder: link og google-link edit: fiksa opp litt på den siste setningen der Endret 25. oktober 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du åpner hardware gjennom kontrollpanel og expanderer USB kontrollere . EHCI kontroller er USB 2.0 kapabel. Har du kun OHCI er det kun USB 1.1 støtte . Det er ingen separate drivere for usb i xp , de er integrert i os'et. Men det er oppdateringer for 2.0 støtte og fixer. Du finner mere usb relatert , tips og tricks , oppdateringer , osv hos usbman.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå