pee-jay Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hei, jeg har en 200 giggs western digital hdd som er helt fucka nå, den lager rare lyder(som at "lesehodet" hopper fram og tilbake) å vil ikke boote windows.. noen som vet hva jeg kan gjøre, vil helst ikke sende den tilbake til komplett, de pleier bare å skylde på at det er hovedkortet eller noe.... jeg har testa alt!!! tatt ut hele maskinen og sotti den inn på nytt å sånn men ingen ting fungere, har formatert også... Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 hehe, ingen som vet hva som er feil jo!!! å dere skal kalle dere NERDS Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Om det er feil på HD er det ingen som kommer til å skylde på hovedkortet ditt... Kjør Diagnostic Utilities fra WD. Om det blir oppdaget feil på HDen og du fremdeles har garanti burde saken være løst. Du kan evt. sende ved et følgebrev der du beskriver resultatet av testen. Endret 25. oktober 2004 av Øyst Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 saken er den at jeg ikke har noe å kjøre det på................. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Du kan kjøre Data Lifeguard fra disketter. Om du ikke har muligheten til det så bare send den inn. Har du noe annet valg? Endret 25. oktober 2004 av Øyst Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 hehe, har jo ikke det da men... jaja sender den inn men det er LAN om 2 uker buuuuhuuu håper den er klar før det Lenke til kommentar
PoTt3y Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hehe, har jo ikke det da men... jaja sender den innmen det er LAN om 2 uker buuuuhuuu håper den er klar før det Litt naivt men... Det skader vel ikke med en til til et LAN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå