Gå til innhold

Trenger anbefaling av ny DVD-brenner

Gjest Slettet+34151345

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+34151345

Jeg har en cd-brenner i den en boksen min i dag. Den er moden for utskifting for å si det forsiktig. Derfor skal jeg kjøpe en ny dvd-brenner tenkte jeg.

Det som er viktig for meg er at den tar både plus og minus, og at den ikke er så veldig kresen på hvilke plater som blir benyttet. Sist men kanskje viktigst er at den er en god leser. at den takler alt hva jeg måtte finne på å dytte inn i den i form av brente plater. Både cd'er og dvd'er.. Har en nec 2500A med firmware verson 1.07 fra før, men den er fryktelig dårlig på å lese/rippe/kopiere...

Så kort og godt en enhet som takler alle oppgaver..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BenQ DW1620A er meget bra til å lese plater i tillegg til alt det andre du nevner. Bakdelen er vel at den leser DVD-R og DVD+R på bare 8x mot 16x med ND-3500AG - men NEC'en igjen er mye mer kresen på plater med riper og feiler lett på lesing av plater med bare små riper.

Lenke til kommentar

Nec skal lese på 16x Mens BenQ "bare" leser på 8x. Viss du ser guide på cdfreaks.com ser du at det er Nec brenneren OC-Freak har gjort alle testane med.

Har ikke lest någe om at den er dårlig og spille dvd på, trodde det skulle gå fint. men tør ikke påstå någe på det område siden jeg ikke har hatt en nec brenner.

peewee

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...