Lantador Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Instalerte et tekst program(Editeur) Kunne åpne alt fra css filer til html og txt filer. Vell jeg skulle avinstalere det, gikk til leggtil og fjern programmer. Men fant det ikke der. Gikk så til mappa, lette etter evt avinstalerings icon eller noe sånn, . Ingenting. så slettet jeg mappa, men det som er problemet er at på alle mine txt filer så har jeg fortsatt Editeur iconet, hva kan jeg gjøre for å få fjerna de. Txt filene funker bra, de åpner seg der de skal(notepad) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Her er hva du må gjøre: Finn "mappealternativer" (åpne en vilkårlig mappe og gå på "Verktøy". Der finner du mappealternativer. Klikk på den og gå på "Filtyper". Trykk t-x på tastaturet (for å komme til .txt). Etter å ha valgt den vil du se litt lenger ned at det står "Åpnes i:". Sett den til "NotePad" ved å trykke endre. Hvis den allerede er satt til det. Ta "Endre" og sett den på til et helt vilkårlig program de inne, Klikk OK. Gjenta det bara at nå setter du den til "Notepad" igjen. Funker når mine .zip filer blir fucak som de blir innimellom..... Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 nei det funka ikke, de åpner seg i notepad, men di har det andre iconet enda Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-21 19:55, NitroPlex skrev:Instalerte et tekst program(Editeur)Kunne åpne alt fra css filer til html og txt filer.Vell jeg skulle avinstalere det,gikk til leggtil og fjern programmer.Men fant det ikke der.Gikk så til mappa, lette etter evt avinstalerings icon eller noe sånn,.Ingenting. så slettet jeg mappa,men det som er problemet er at på alle mine txt filerså har jeg fortsatt Editeur iconet,hva kan jeg gjøre for å få fjerna de.Txt filene funker bra, de åpner seg der de skal(notepad) Baltazar var på rett veg, berre at han ordna kun at fila vart opna i notepad. Du opnar "mappealternativer", deretter merkar du den filtypen du vil endre i lista under "filtyper" og trykker på knappen avansert nederst i boksen. Du vil då få opp ein ny boks der du bl.a kan endre ikon. Då er det berre å finne fram det ikonet du vil erstatte det noverande med. Problem solved...:smile: [ Denne Melding var redigert av: oleredv på 2002-05-22 02:53 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå