Gå til innhold

Strømforsyning ø. kjøpt, ny

Anbefalte innlegg

Haaaaløi her.

Jeg er ny her og leter etter strømforsyning, de går i stykker så st...es fort.

Nå har jeg vært på en stor kjede i Sandefjord, nevner ikke navn men de har en OK webside.

Problemet er at den 400W'ern jeg skaffet for tre mnd siden (q-tec) har gått fra å larme til å klapre i den nederste vifta, to stykker har den.

Ser i et dansk blad at alle bør skaffe seg en Zalman strøm, 650W og under 30dB.

Bruker Linux til å ta opp greier sent på kveld og prøver å legge meg... forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha en PSU som ikke koster skjorta, men gjør det den skal gjøre, og uten å lage noe spes lyd, så er denne for deg:

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=PRL

Det finnes selvfølgelig bedre, men det er få som slår verdien av denne i forhold til prisen. Jeg anntar du har mulighet til å bestille via nett?

Ellers, om du skal ha "kremen" av PSU'er så er Fortron/Source regnet bland de beste, men de koster mer og har lavere wattage specs i forhold til prisen.

Q-tec er forsovidt det største drittet du kan kjøpe, så unngå dem i fremtiden.

-Stigma

PS: Du hadde ikke garantitid igjen på PSU da? ...

Lenke til kommentar

Ja, jeg kjøpte Q-tec forsyningen i august. Prinsippielt skulle jeg innledet en krangel men for sykleturen fra Larvik via Kvelde der jeg jobber og så til Sandefjord er jeg for voksen til å "stand my ground" for ca 300 kroner.

Sålett-data butikken til side, hvis jeg ønsker meg et merke og ønsker å gjøre ett globalt forhandlersøk kan jeg gjøre dette på hardware.no eller bruker jeg sol.no?

Jeg leser i Alt om Data (dansk) en test på Zalman PSU, hvirdan søker jeg landet for denne? Jeg så på komplett.no en del Zalman vifter.

Takk for tipset :thumbup: jeg sjekker ut linken. Nei jeg liker ikke å handle på nett da jeg shopper en og en liten bit om gangen. Det blir en del postgang av slikt så jeg godtar mellomlegget til butikken...

Hva er den "advarsel"-grafen til venstre, kunne jeg få et lite utslag så jeg ser om den virker? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja, jeg kjøpte Q-tec forsyningen i august. Prinsippielt skulle jeg innledet en krangel men for sykleturen fra Larvik via Kvelde der jeg jobber og så til Sandefjord er jeg for voksen til å "stand my ground" for ca 300 kroner.

Sålett-data butikken til side, hvis jeg ønsker meg et merke og ønsker å gjøre ett globalt forhandlersøk kan jeg gjøre dette på hardware.no eller bruker jeg sol.no?

Jeg leser i Alt om Data (dansk) en test på Zalman PSU, hvirdan søker jeg landet for denne? Jeg så på komplett.no en del Zalman vifter.

Takk for tipset :thumbup: jeg sjekker ut linken. Nei jeg liker ikke å handle på nett da jeg shopper en og en liten bit om gangen. Det blir en del postgang av slikt så jeg godtar mellomlegget til butikken...

Hva er den "advarsel"-grafen til venstre, kunne jeg få et lite utslag så jeg ser om den virker? :dontgetit:

Du kan søke nasjonalt på mange av de større butikkene via prisguiden på hardware.no (sjekk toppen av siden for link). Desverre inkluderer dette ikke mange av de mindre butikkene, og går hovedsakelig på webshopper (selv om noen av dem også har butikksalg).

Advarsel-greien under navnet ditt er det bare du selv som kan se. De vil fylles opp om du får en advarsel av en moderator, og så vil det vel medføre midlertidig utestengelse om den når 100%

Hvor du kan få fatt i bestemte varer når du ikke er villig til å bestille via web, er helt umulig for meg å vite, ettersom jeg ikke en gang vet hvor i landet du bor, eller hvilke butikker som ligger lokalt der. Sorry.

-Stigma

Lenke til kommentar

Beklager om jeg virket ullen, her driver jeg å skryter av at jeg sykler 18 km fra Larvik der jeg bor til Kvelde på jobb. På tide å slenge på piggene.

Jeg er heller ikke uvillig til å handle på nett. En Anime-film fra Los Angeles kommer til meg på to dager (!) og jeg har Visa.

Problemet med Komplett er at spør jeg f.eks. hvilken skriver som går godt med Linux er DE uvillige å svare. Det er de som får slite og det var mange år siden Canon virket på Linux.

Jakter på andre merker HK enn MSI/Asus, derfor spurte jeg hvilken søkemotor som kunne spare både meg og hvermansen tid. Jeg handler mer enn gjerne på nett hvis noen gidder ta imot en kunde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...