Gå til innhold

UKE 44 - Minimalistic design - Bidragstråd

HolgerL

Anbefalte innlegg

Ukens konkurranse uke 44: Minimalistic design

Lag en minimalistisk design. Bruk farger, form og plassering for å skape en minimalistisk design. Designen trenger ikke forestille noen bestemt figur, og kan godt ha wallpaper-potensiale.

Fristen er lørdag 30.10.2004 23:59

REGLER

- Det postes bare bidrag i denne tråden, ingen diskusjon.

- Det kan lages egne work-in-progress-tråder av brukerne selv, øvrig diskusjon tas i diskusjonstråden

- Vinneren av konkurransen bestemmer neste ukes tema. Dette må allikevel godkjennes av Gandalf the Grey. Sammen med temaet må det foreligge en kort definisjon. (Send PM. Slapp av, det aller meste godkjennes) Prøv å lage et tema som de fleste kan lage bidrag til i både 2D og 3D.

- Bidraget skal hovedaklig være laget ved hjelp av en datamaskin, og skal ikke være en kopi av verk fra andre personer enn deltakeren selv.

- Bidraget skal være i samsvar med ukens emne.

- Bidraget kan ha hvilken som helst oppløsning og kan være av hvilken som helst type datagrafikk. (Du trenger allikevel ikke å poste en film på 700 MB)

- Hver deltaker kan bare delta med ett bidrag, men man kan endre og oppdatere bidraget så lenge det er før tidsfristen er gått ut.

Legg ditt bidrag som innlegg i denne tråden.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var 100% sikker på at hvis ikke jeg gjorde noe nå, så ble det aldri gjort :p

Er ikke særlig stolt, men bedre enn ingenting? :ermm:

Grønt er temaet, programmet er Photoshop, navnet er Ukjent..

Vi presenterer:

teh 1337 bidrag!

edit:

Hvorfor blir bildet i så dårlig kvalitet? :ermm:

post-221-1098816620_thumb.jpg

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Laget i photoshop.

Kanskje gått litt forbi det minimalistiske, om det blir for massivt så si ifra i diskusjonstråden, for jeg har en som ikke er like massiv.

EDIT: Forresten, det er en wallpaper.

post-221-1098974078_thumb.jpg

Endret av Prowl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...