Gå til innhold

Doom 3 Misson Pack "Resurrection Of Evil"offisielt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg husker rett så er det et godt stykke igjen...

Ok!.

Får vell sette meg ned å se om jeg tør å spille det ferdig---- :yes:

bruker som regel 10min for å komme meg til den andre siden der man som regen kan bruke 10sek LOL.. er litt nervøs når jeg spiller det...**hakke tenner**

Lenke til kommentar

No shit.... doom3 er dritskummelt! det er ikke bare litt skummelt, det er totalt knekke-sammen-og-bæsje-på-seg skummelt!!!!

uff... og jeg skal spille det i kveld... aleine.. i mørket... uff... tror det blir hl2 istedet.

men den hagla ser jeg fra til å stifte nærmere bekjentskaper med!! tro hva det våpenet på screen2 var... jeg tipper enten railgun eller et maskingevær.

Lenke til kommentar
Om de har tatt med Railgun så kjøper jeg opp ID og legger det ned.

Railgun er ett kjedelig våpen.....tror eg kan sette det i bås som noen av det kjeligste våpnene i spillhistorien ever :!: og den lyden??? omg....hehe. Neei, double barrel shotgun come and bring me some nostalgi!! :dribble:

Lenke til kommentar
jeg har spillt doom1 and 2.. gikk aldri igjennom dem.. men nesten 2'ern..

men husker ikke hva railgun var.. hva var det? Post et bilde.. :)

husker du railgun fra f.eks Quake 2 eller Quake 3? ett våpen der du kunne avfyre en stråle(en reeeaL kraftig en) som drepte ved ett skudd :no: ..hakke bilde desverre!

Lenke til kommentar
bruker som regel 10min for å komme meg til den andre siden der man som regen kan bruke 10sek LOL.. er litt nervøs når jeg spiller det...**hakke tenner**

Ta det med ro: Hvis du spiller jevnlig vil du, innen du kommer til helvete, synes spillet er mer patetisk enn skummelt.

Lenke til kommentar
jeg har spillt doom1 and 2.. gikk aldri igjennom dem.. men nesten 2'ern..

men husker ikke hva railgun var.. hva var det?  Post et bilde..  :)

husker du railgun fra f.eks Quake 2 eller Quake 3? ett våpen der du kunne avfyre en stråle(en reeeaL kraftig en) som drepte ved ett skudd :no: ..hakke bilde desverre!

AHHH.. stemme det :yes:

håper ikke den er med nei :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...