Gå til innhold

d500 eller nokia

E1nits

Anbefalte innlegg

falt skikkelig for samsung d500.. eneste minuset er at den ikke er klapp,blir sikkert fort riper i skjermen.Men ellers har den alt jeg kan tenke meg.

Valget står mellom d500, nokia 6260 eller n7270? Hvilken anbefaler dere?

Eller kommer det kanskje noen nye lekkerbisker før jul som er verdt å vente på?? :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
falt skikkelig for samsung d500.. eneste minuset er at den ikke er klapp,blir sikkert fort riper i skjermen.

Trur ikke du får mye riper på D500 viss du har den i en lomme uten nøkler, og ellers. har kansje 2 små riper på skjeremen i min mobil etter 3 månder. og man ser ikke ripene.

Lenke til kommentar
falt skikkelig for samsung d500.. eneste minuset er at den ikke er klapp,blir sikkert fort riper i skjermen.

Trur ikke du får mye riper på D500 viss du har den i en lomme uten nøkler, og ellers. har kansje 2 små riper på skjeremen i min mobil etter 3 månder. og man ser ikke ripene.

Nei stemmer det joku sier. Passet på og holde nøkkler,mynter osv. ute av lomma dær jeg hadde mobilen min og sjermen var HELT ripefri :thumbup: helt til jeg bynte og jobbe.. :whistle: nå ser dekslett slitt og jævelig ut :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...