Gå til innhold

Bygge om VHS-spiller

Anbefalte innlegg

Min VHS spiller ble ødelagt i helgen. Hvis noen trenger deler, så kan de få innmaten, alt funker helt fint, det er kun en liten del av nedtrekksmekanismen som røyk, resten funker helt fint.

Tenke kanskje jeg skulle prøve å bygge inn en PC i kassa, men har aldri prøvd noe som dette før.

Kassa har disse målene innvendig: 34 bred, 24 dyp og 9 høy.

Vil det være mulig å bygge inn en ok HTPC inn i denne, det må vel bli et ITX kort som har integrert GPU, eller mini-ATX, den kommer ikke til å bli brukt til film, kun tv-serier og musikkvideor osv.

Det jeg trenger er vel en PSU, HK, har en 2GHz P4 liggende med 400 bus. DVD-rom er en selvfølge og HDD. Det burte vel få plass?

Noen erfaringer.

Tenkte at DVD-Rommen må plassers i video luken, denne må da limes på siden den slår innover. Videoen har også flere knapper og display, med fjernkontroll, ville det vært mulig å få dette til å funke, trenger kanskje å funke mer enn som klokke.

Kom gjerne med tips om deler osv.

NB har bilder av kassa, men vet ikke hvordan jeg legger disse inn som åpne bilder, men la ved ett bilde som vedlegg, beklager dårlig kvalitet

EDIT: div ting

post-226-1098725070_thumb.jpg

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne tenkt meg den innmaten.......mangler video i bunkersen min :D

Skal vel gå an å presse innn en HTPC i det der, litt trengt i høyden kanskje, men det er ingen som nekter deg å bygge på et kledelig plexi overbygg ;)

BTW: bilder fra litt flere vinkler for å virkelig sette den syke fantasien min i sving...

Endret av Icedude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...