fAight Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) ...vet at jeg har skrevet dette innlegget i en annen post, men føler likevel at den for fortjener en egen tråd. Håper det går bra.... Har akkurat mottat Apacer Audio Steno VA210 256MB-saken (sambo'en kjøpte den) Og jeg må si at lydkvaliteten er rett og slett ELENDIG! Det er så vidt en kan høre vokalisten i noen sanger, i tillegg til at det er utrolig mye støy og ulyder (minner om dårlig koding av sanger. Det er ikke sangene det er feil med. For de funker ypperlig i min mp3-spiller) Jeg lurer faktisk på om spilleren er defekt, at det kanskje er det noe galt med codec'en som er inne i spilleren. Eller er spilleren bare helt elendig? Noen som har spilleren og har erfart det samme? Har lite lyst å sende spilleren i retur og betale frakt og tilleggsavgift, når det faktisk viser seg at den rett og slett bare er dårlig EDIT: Har sendt denne mail'en til web-shop'en hvor jeg kjøpte spilleren: Hei, Jeg skriver denne mailen på vegne av min samboer. Hun har nettopp mottat sin mp3-spiller, Apacer Audio Steno VA210 256MB, som hun har kjøpt hos dere. Vi lurer på hva slags erfaringer dere selv har av dette produktet. For jeg ble meget overrasket over lydkvaliteten denne spilleren har. Den er nemlig særdeles dårlig! Spilleren er riktig nok svært billig til å være en 256MB stor mp3-spiller, men jeg mistenker at den rett og slett er defekt. I noen sanger er det omtrent umulig å høre vokalisten mens intrumentene er mer fremtreden. I tillegg er lyden ofte preget av støy (akkurat som om sangen er dårlig kodet i mp3). Jeg vet at det ikke er noe galt med sangene, for de funker fint i min andre mp3-spiller. Som sagt er jeg ikke sikker på om spilleren bare er dårlig eller om den defekt. For jeg har liten lyst å sende den i retur og betale frakt og tillegsgebyrer, hvis det viser seg at den faktisk ikke er i ustand. Ellers vil jeg takke dere for en kjempe fin web-shop, hvor servicen deres virkelig er noe for seg selv (jmf. erfaringer fra andre hw.no-brukere) Med vennlig hilsen "Mitt navn" Endret 25. oktober 2004 av ridgea Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er så vidt en kan høre vokalisten i noen sanger, i tillegg til at det er utrolig mye støy og ulyder (minner om dårlig koding av sanger. Det er ikke sangene det er feil med. For de funker ypperlig i min mp3-spiller) Høres jo ut som det er noe feil med den, selv om den er en billig-sak. Hadde dette vært vanlig ville det vært mer negativt å finne om den på nett vil jeg tro. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Vurderer å bruke angrefristen. Det er vel fortsatt mulig? Selv om jeg har prøvd spilleren i noen minutter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå