Ol'H Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Huff å huff!! Skal ikke fortelle om den dagen eg var på byn og danset heftig da eg fikk akutt driteproblem. :S Kun virkelige mannfolk som driter en lørdagskveld på byen... Lenke til kommentar
DerKAizeR Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 sitter og spiser sjokolade jeg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ganske enkelt. Bruker boxeren på alle mulige måter. Også dusjer og skifter jeg. No biggie.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 det pleier å ligge masse hjemmet og allers på dassen, det duger jo ypperlige som toalett papir. (med tanker på konsistensen og stivheten) Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) det pleier å ligge masse hjemmet og allers på dassen, det duger jo ypperlige som toalett papir. (med tanker på konsistensen og stivheten) Ikke bare konsistensen og stivheten som er ypperlig, men også innholdet egner seg meget bra til dasspappir! :!: Endret 25. oktober 2004 av AimAr Lenke til kommentar
slez Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 henter papir et annet sted. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gjør som muslimene, bruk handa. Selv så pleier jeg å sjekke for papir før jeg setter meg og legger kabler. Spesiellt på søndager... For da kan det være fare for at jeg pisser ut av ræva. og det er ikke alltid like festlig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Gjør som muslimene, bruk handa. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tannbørsten. Finnes vel alltid noe papir, reklame f.eks. Men har aldri vært i den situasjonen, gitt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Som barn husker eg å ha tørket meg med undikken og kastet den etterpå. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Wtf er en undikk? Men seriøst folkens, vi har da mobiler. Måtte ringe til en dude jeg var på fest hos en gang :\ Edit: - Eeeey.... - Hallaaaao gæbben! Hva skjer? - Du.. kunne du gjort meg en tjeneste? [klikk] - Faen, Kristian, skru av høyttaleren [latter i bakgrunnen] - Du, se til helvete å skru av høyttaleren sier jeg! Du må fikse no! - Å da? - Skru av speakern - Nei - Jo - Nei, da kan du glemme det [mer latter] - Kom på dassen en tur [hysterisk latter i bakgrunnen, og noen skriker "e har gjemt dassrullen". mer hysterisk latter] - Det er greit, Kristian... vri kniven rundt, men se til helvte å ta av speakern og finn en dassrull til meg :\ [klikk] Gjett om jeg var rød i trynet da jeg kom tilbake til festen, a. Endret 25. oktober 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Litt tørre vitser siden det er så sent på kvelden... Hva gjør du om du blir låst inn på badet... Driter deg ut Hva gjør du dersom du blir låst inn i skapet... Kler deg ut vel Natta! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Wtf er en undikk? Bergensk slang for "truse" elns. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Wtf er en undikk? Men seriøst folkens, vi har da mobiler. Måtte ringe til en dude jeg var på fest hos en gang :\ Edit: - Eeeey.... - Hallaaaao gæbben! Hva skjer? - Du.. kunne du gjort meg en tjeneste? [klikk] - Faen, Kristian, skru av høyttaleren [latter i bakgrunnen] - Du, se til helvete å skru av høyttaleren sier jeg! Du må fikse no! - Å da? - Skru av speakern - Nei - Jo - Nei, da kan du glemme det [mer latter] - Kom på dassen en tur [hysterisk latter i bakgrunnen, og noen skriker "e har gjemt dassrullen". mer hysterisk latter] - Det er greit, Kristian... vri kniven rundt, men se til helvte å ta av speakern og finn en dassrull til meg :\ [klikk] Gjett om jeg var rød i trynet da jeg kom tilbake til festen, a. hehe.. en undikk er etter det jeg har skjønt ett slags undertøy?? http://www.google.com/search?sourceid=navc...=UTF-8&q=undikk Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg roper på en eller annen, og en eller annen kommer med mer papir. Works every time. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ringer 112 Nei da roper jeg heller på noen Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hva gjør du? våkner opp av drømmen... neida,har aldri skjedd meg,sjekker alltid om det er no mer igjen,hvis ikke,går jeg til det andre dasset i huset. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Aviser rasper faktisk mer enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå