The_Darkness Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje kaffefilter hadde funka Puh-lease! Flames: FINGEREN?! Ja? I nøden spiser fanden fluer, vet du. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjøre ræva oppi vasken å skylle! Lenke til kommentar
adawen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dette er ett av mine største mareritt, så jeg er helt ekstremt nøye med å passe på at man har mer enn nok dasspapir i hus til enhver tid! .. men om krisen skulle inntreffe, så hadde jeg nok tydd til dusjen, den er rett ved.. men jeg tør egentlig ikke tenke tanken.. eww eww eww! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjøre ræva oppi vasken å skylle! går det an ... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bruker vel et nærliggende blad, antar jeg. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Roper på mamma. :!: Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Bor aleine, så det skjer ikke med meg heller (bank i bordet). Har dog tatt med meg tørkerull inn da det var tomt, men om det er krise får man ty til andre ting eller gå framoverbøyd til et sted det finnes. Det verste er ikke å gå tom hjem, men hos noen som du enten har et dårlig forhold til eller som du ikke vil drite (!) deg ut for, som første gang man møter noen svigerforeldre som er litt "fine" på det Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva ville Josef Stalin gjort i denne situasjonen? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hvem sier man MÅ tørke seg?! bare dra på seg buksene igjen å late som ingenting det. EDIT: retta noen leifer Endret 25. oktober 2004 av jokkakim Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg ville ha ringt på telefonen nede, og hvis jeg er heldig så tar noen den. og da får jeg en av de som er nede til å komme opp med do-papir.. hvorfor lurer du på det sondre? noen selvopplevelser? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ehm, er det bare jeg som bruker sokker? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg ville ha ringt på telefonen nede, og hvis jeg er heldig så tar noen den. og da får jeg en av de som er nede til å komme opp med do-papir.. hvorfor lurer du på det sondre? noen selvopplevelser? nei hvorfor! godt spørsmål.. kom bare på det i dusjen idag! at det var en fin ting å spørre om Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Pøh ! Pingler hele gjengen Det ultimate mareritt er = ute på byen(buss elns.), en liten fis og en teskje med dritt i buksene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ehm, er det bare jeg som bruker sokker? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Roper på mamma. :!: haha .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Huff å huff!! Skal ikke fortelle om den dagen eg var på byn og danset heftig da eg fikk akutt driteproblem. :S Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ehm, er det bare jeg som bruker sokker? Genialt. Takk. Du har nå reddet meg fra slike situasjoner for all fremtid. En mulighet er jo å bruke dassrullhylsa, men den er sikkert noe hard og grov. Selv etter å ha blitt rullet ut. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ehm, er det bare jeg som bruker sokker? Genialt. Takk. Du har nå reddet meg fra slike situasjoner for all fremtid. En mulighet er jo å bruke dassrullhylsa, men den er sikkert noe hard og grov. Selv etter å ha blitt rullet ut. t-sjorta er jo også en mulighet hvis man blir desperat nok! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Huff å huff!! Skal ikke fortelle om den dagen eg var på byn og danset heftig da eg fikk akutt driteproblem. :S jo nå blir du pent nødt til å fortelle, har du sagt A, må du også si B, og C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå