kongeørnen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg bor i et sameie, og sliter med å få tillatelse til å sette opp parabol. Dette gjør at jeg ikke får utnyttet parabolens fantastiske muligheter Jeg har en egen terrasse som jeg kan sette antennen på, men pga bygningens plassering kan jeg ikke ta imot signaler fra 1 grad vest. 5 grad øst osv er ok. Men jeg er avhengig av å se fotball på Canal+... Da har jeg sett for meg en teleskopmast-løsning med motor eller noe annet (manuell løsning) som kan heve skjermen ca 2 meter under kampen, slik at antennen kommer over taket. Antar at sameiet kan tolerere en slik midlertidig løsning. Lurer derfor på om noen av dere har noen tips til utstyr og tekniske løsninger på dette problemet? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 En enda bedre Idè er at du kan bestille kabel vis du ikke har det også leie en kabel tuner fra CD som sender Fotball på Canal+ (alt for masse av det ) Lenke til kommentar
kongeørnen Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Det hadde vært greit med kabel-tven, men beklageligvis bor jeg på en plass med et lite lokalt kabel-selskap som tilbyr svært få kanaler (bl.a. ikke Canal+Sport). I overskuelig fremtid må nok parabol til for å løse dette problemet, evt flytte til en annen by... Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Dagens mikrobølgehoder er svært følsomme. Det innebærer at du kan bruke en talerken ikke større en et matfat... Det burde vel gå greit ? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå