Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 til informasjon så tar det bare et halvt år før det er nærkamp i kickboxing! I know, liker ikke de grenen. Derfor jeg skrev "Dette gjelder da ikke boksing o.l.", men hver sin smak... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Glem alle assosiasjoner med "slossing", det er bare tull og tøys, selv om man lærer å slå fort og hardt. Dette gjelder da ikke boksing o.l. Sier du at man ikke lærer å slå fort og hardt i boksing ? Det kan da ikke være helt riktig Men hva er combat ? Martial arts ? Jeet Kun do elns ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Sier du at man ikke lærer å slå fort og hardt i boksing ? Det kan da ikke være helt riktig Formulerte meg visst litt feil. Var det med slossingen jeg mente. Det er ikke vanlig å gå ut i fullkontakskamper nesten med en gang i såkalte "martial arts"-sporter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Det er ikke vanlig å gå ut i fullkontakskamper nesten med en gang i såkalte "martial arts"-sporter. Er sikkert p.g.a at man bruker bena, å de fleste har ikke lært seg å kontrollere styrken i bena helt. Å det dermed kan føre til mange skader... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 combat er ikke en kampsport. det er blanding av mye rart, og jeg beskrev det tidligere. du trener styrke og utholdenhet en del, også trener du litt slag, spark, grappling (noe brytelignende greier) og litt annet. det er generelt god trening og selvforsvar Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Vurderer nå volleyball og karate. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Vurderer nå volleyball og karate. Volleyball er kneknuser nr1... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 volleyball er fett om sommeren på stranda. men det er vel ikke noe å gå på vel Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 volleyball er fett om sommeren på stranda.men det er vel ikke noe å gå på vel Det er mange aktive klubber rundt om i Norge. Men vet ikke hvordan det organiseres ordentlig, eller om nye spillere ønskes på noen lag rundt om i grenlandsområdet. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 18. desember 2004 Del Skrevet 18. desember 2004 Nye folk til karateklubben tas uansett inn 5. januar, så tipper det blir noe av det. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 alldri hatt sansen for akkurat karate. men jeg tror nok uansett kampsport er det beste valget, så om det blir karate eller hva det blir er jo opp til deg, smak og behag Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Karate er bare kampstillinger og pugging av ritualer uansett... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Karate er bare kampstillinger og pugging av ritualer uansett... mm derfor jeg ikke liker det Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror ikke en 14 åring skal begynne med vektløfting sånn for sporten sin skyld.. Det blir vell mer fritid. Men skyting er gøy å gå på Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg begynnte med å pump da jeg var 14, er 15 nå har ikke merket noe skader, nermeste skade er vell en strekk eller flere. Men om det kommer så kommer de seinere Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Tror alikevell ikke det er en sport og Satse på Fritid er noe helt annet! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 jeg har lyst til å begynne på amerikans fotball, noe for deg? Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Men hva er combat ? Martial arts ? Jeet Kun do elns ? Combat er halvmilitært selvforsvar... Jeg og Fat drev med dette en stund fordi det er no av det kuleste vi har prøvd. Men vi sluttet fordi vi ble litt skremt. Gutta forlangte at vi skulle møte opp med susp og tannbeskytter. Er rett øvelse for å kunne forsvare seg på gata. Andre gang vi var der lærte vi å få skulderen ut av ledd og jeg brøt med en fyr hvor jeg kvelte han til han ga opp! Fyren var to år eldre og større enn meg. Adrenalinrush! Noe av det villeste jeg har vært med på! Man kunne gjøre hva man ville unntaget lugge, klype, bite og ta øynene. Villt gutter og jenter... Villt... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 jeg brøt med en fyr hvor jeg kvelte han til han ga opp! Fyren var to år eldre og større enn meg.Adrenalinrush! Noe av det villeste jeg har vært med på! Man kunne gjøre hva man ville unntaget lugge, klype, bite og ta øynene. skryte skryte Villt gutter og jenter...Villt... fett gutter og jenter, fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg