Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Amerikansk fotball... Verden kuleste sport! Paa en god andre plass kommer basketball. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Boksing, det har hvertfall jeg tenkt til. Ikke masse tull før man får slåss litt kickboxing må man jo trene i 2 år før man kan gå fullkontakt. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg praktiserer litt boxing, bryting og litt annen slossing hjemme i hagan sammen med kompiser. og jeg trener vekter i kjelleren innimellom (hakke vert så flink i det siste da) men jeg lover at du blir god til å sloss hvis du gjør det en del Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Trener du kampsport for å "bli god til å sloss" er du bare en idiot. 'Nuff said... Selv har jeg drevet på med kampsport i 12 år, så ikke kom og si at jeg ikke har peil. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Trener du kampsport for å "bli god til å sloss" er du bare en idiot.'Nuff said... Selv har jeg drevet på med kampsport i 12 år, så ikke kom og si at jeg ikke har peil. sa jeg ar du ikke har peil?? kan jeg ikke huske å ha sagt eller mente du en annen??. men jeg er enig med det du sier kampsport er for morro skyld. figte med kompiser er for moroa og for å bli sprek Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 sa jeg ar du ikke har peil?? kan jeg ikke huske å ha sagt eller mente du en annen??. Var bare for sikkerhets skyld, er vanlig med kommentarer som "omg"1!11, stfu n00b!11!1" her vettu. men jeg er enig med det du sier kampsport er for morro skyld.figte med kompiser er for moroa og for å bli sprek Det er vel meningen, og ikke minst kroppsbeherskelse. Turn, kampsport og ballett eier til det. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 ok bynte å lure litt . men det er sant at du får bra kropskontrol og ikke minst balanse. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fat, sier bare Combat jeg Å så fett det var Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 var fett ja. men jeg hater å gå på ting fast. lettere og gjøre det hjemme når du vil Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sikkert nevt før, men turn er en kul idrett, som også kan føre til framgang i andre idretter man holder på med. Så prøv det Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sikkert nevt før, men turn er en kul idrett, som også kan føre til framgang i andre idretter man holder på med. Så prøv det hihi.. Så du hadde svart på denne tråden sluffy og tenkte med en gang du kom til å anbefale turn! er jeg dyktig eller? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 er ikke fotball flott nok da? Det er ikke seriøst fotball. VI har ikke trener selv. Bare drar på banen noen ganger i uka med venner. Det blir ikke akkurat trening Det er jo det som er gøy, bare kjedeli med trener Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Sikkert nevt før, men turn er en kul idrett, som også kan føre til framgang i andre idretter man holder på med. Så prøv det Too late. Men turn pwns, for de som kan drive med det... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvis du skal byne på noe så vil jeg anbefale combat. har vert på det 2 ganger (lol 2 ganger skikkelig ekspert jeg :!: ) og det var fett der og jævli bra trening. grunnen til at jeg ikke gadd mer var at jeg var syk (eller slækk kall det hva du vil) og etter det bare blei det ikke til no mer. men combat er å anbefale Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 *ignorerer resten av posten* - Begyn med svømming du... Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Basket...Ingen over, ingen ved siden Slike ord varmer innvendig Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hva med håndball? NEI, NEI og atter NEI. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Begynner med Ishockey snart selv, kanskje det kunne være noe? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Twintip Brett Fallskjerm Paintball Wakeboard Vannski Mye morsomt å gjøre viss man vil ha mer action enn vanlige idretter kan tilby. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg