FiSkEN FliPP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Jeg går på Fotball, står på snowboard og spiller gitar! Jeg lurte på om dere kunne si meg noen idretter jeg burde starte på, så hvis det høres kult ut så kanskje jeg skal prøve det Vil helst at dere går på det og vet at det er fett! Det kan også være en hobby ( Men ikke frimerker osv ) Kjempe glad for svar Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 løft vekter, du blir hekta. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Golf, muligens den mest teknisk avanserte sporten der ute. Dessuten så rocker klærne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 løft vekter, du blir hekta. Men husk en ting; ikke gå FOR fort frem, siden du bare er fjorten år. Du får vel heller ikke lov til å begynne hos de fleste treningsstudioene før du er 16 år (og takk Gud for det (ikke noe imot deg personlig altså). Uansett, hvis du lærer deg å løfte riktig, og får litt oppfølging kan du oppnå veldig gode resultater Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Airsoft er jo særdeles fett, men ikke noe for 14-åringer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 er ikke fotball flott nok da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Klatring er dritgøy!!! ...og svømming er også knall (ihvertfall for meg) Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 er ikke fotball flott nok da? Det er ikke seriøst fotball. VI har ikke trener selv. Bare drar på banen noen ganger i uka med venner. Det blir ikke akkurat trening Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Begynn på squash. Det rocker helt seriøst verden Hvis du ikke vet hva det går ut på, sjekk her Vet ikke hvor du bor, men regner med at det er en squash-klubb i nærheten en plass. Har selv gått på det, og synes at det var en super sport. Reiste på turer med klubben og deltok i turneringer og hadde det rett og slett knall. Anbefales........ Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Fluefiske, utrolig vanskelig å mestre men samtidig veldig givende når du først får det til. Fortrinnsvis tørrfluefiske, ikke noe er som å servere flue pent i en stilleflytende elv, se den gli sakte nedover elven med strømmen før vannskorpen brytes av en sulten ørretkjeft. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Basket... Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Tennis, golf slalåm, fotball svømming roing fekting GTA, osv. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Son, when you participate in sporting events, its not whether you win or loose, its how drunk you get. Lenke til kommentar
stektfisk Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Son, when you participate in sporting events, its not whether you win or loose, its how drunk you get. Ah... The simple filosophys by Homer. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Son, when you participate in sporting events, its not whether you win or loose, its how drunk you get. Ah... The simple filosophys by Homer. Anbefales på det sterkeste, men vær obs på at du kan få visse bivirkninger. Slapp på skolen, drite i lekser, orke bortimot null osv Lykke til Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Boxing, Kickboxing, bryting, body combat, løfte vekter, basket, sloss på gata Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Turn eller en form for kampsport. Antar at leddene dine er i orden da du er så ung. Karate, Judo, Thaiboksing o.l. eier, du får styrke samt god kroppsbeherskelse. Samme med turn. De egenskapene er kjekke å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg