fossegrenda Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Bilder av J200 og T290 Pressemeldingen. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...m=pc1&prid=2424 Endret 25. oktober 2004 av prudent Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så fine ut de, skal de være enda billigere enn k500i? Kan noen flytte denne til Rykter og Sladder? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Når det følger med en pressemelding og telefonene er å finne på SE sine offisielle hjemmesider, vil ikke jeg påstå at disse er rykter. Men det kan jo hende at jeg misforstod deg. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Når det følger med en pressemelding og telefonene er å finne på SE sine offisielle hjemmesider, vil ikke jeg påstå at disse er rykter. Men det kan jo hende at jeg misforstod deg. Forumet heter "Rykter og nykomlinger". Disse to telefonene er uten tvil nykomlinger. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Når det følger med en pressemelding og telefonene er å finne på SE sine offisielle hjemmesider, vil ikke jeg påstå at disse er rykter. Men det kan jo hende at jeg misforstod deg. Forumet heter "Rykter og nykomlinger". Disse to telefonene er uten tvil nykomlinger. Hvis du ser oppe til venstre så står det forum-kategoriene og der står det rykter og sladder Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Når det følger med en pressemelding og telefonene er å finne på SE sine offisielle hjemmesider, vil ikke jeg påstå at disse er rykter. Men det kan jo hende at jeg misforstod deg. Forumet heter "Rykter og nykomlinger". Disse to telefonene er uten tvil nykomlinger. Hvis du ser oppe til venstre så står det forum-kategoriene og der står det rykter og sladder Kategorien kalles kun dette i sidekolonnen på grunn av plasshensyn. Vi prøver å samle alt av stoff om nye og hete telefoner i denne kategorien, enten de er nylansert eller enda på ryktestadiet. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå