Falcon1975 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei Jeg skal kjøpe ett billig digitalkamera til 1500,-. Elkjøp har 2 stk: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text ...... en amatør som meg får vel helt greie bilder med ett av disse?? Noen av dem jeg burde foretrekke?? og det går vel greit å overføre til PC?? mvh Frode Lenke til kommentar
sruben Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Begge linkene dine peker til Pentax Optio S30, men regner med at du tenkte på S30 kontra SONY DSCP41? Merk at Sony'en ikke har optisk zoom, mens S30'en har 3x optisk zoom. Jeg hadde ikke kjøpt et kamera uten optisk zoom hvertfall. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei Fant også dette i samme prisklasse hos Siba: Canon PowerShot A310 Dette er kanskje enda ett bedre kamera??? eller finnes det noen bedre til rundt 1500,- ? mvh Frode Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Penatx optio S30 er IKKE et godt kamera! De fleste testsider på nettet er enige om at alt for mange af billederne efterfølgende kræver billedbehandling (billederne får blåstik). I stedet ville jeg vælge Canon A400 i kategorien billigkamera, da dette har optisk zoom og giver god billedkvalitet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Av de to du lurte på, så er pentax'en nok det beste å gå for. Pentax optio har da 3x optisk zoom det, mot 2.2 på canon sitt. Jeg finner ingen rewievs av S30 dessverre, så kan du linke til noen Carlos? Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ble til slutt canon poweshot 400 eller noe i den dur.. satser på at det skal holde Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ble til slutt canon poweshot 400 eller noe i den dur.. satser på at det skal holde Skulle akkurat til å tipse deg om dette. Tror det er en av de beste i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå