ToppDogg Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 skal ha meg et nytt headsett i 400-500 kr. klassen Har sett på dette: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15582 er ikke dette det beste? har jo mange bra erfaringer.. har sett på Sennheiser, men jeg syns ikke at bassen var så bra der til musikk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sennheiser er veldig bra til musikk, du burde seriøst vurdere Sennheiser... Lenke til kommentar
asdfasdfasdfaf Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 valget er enkelt Speedlink medusa 5.1 http://www.play.com/play247.asp?page=title...EC&title=172076 har dette headsettet og har ikke angret ett sekund mvh Lasse Nordli Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 men då må eg jo bestille fra england, og då må mamma eller pappa bestille =\ Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 men då må eg jo bestille fra england, og då må mamma eller pappa bestille =\ Du kan kjøpe det her i norge også, men det selges under navnet "sculptor". Avhengig av hvor mye musikk du skla bruke det til, og hvor nøye du er på klangen i musikk, så kan Medusaen kanskje være litt "flat" i lyden for musikk. Til spill er den derimot helt genial. Om du ikke bryr deg så mye om surround, og du skal høre mye musikk, så kanskje du vil trives bedre med et godt Stereo headsett (Senheiser har mye bra, og Koss også). Har selv Medusa, og liker dem veldig godt. -Stigma Lenke til kommentar
KongeFisk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Medusa settet lar seg fremdeles skaffe gjennom f.eks lefdal, får mitt derfra i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Medusaen kanskje være litt "flat" i lyden for musikk. Eg hører en del på musikk, men spiller mer data en eg hører på musikk. så et slags 5.1 headsett visst du skjønner, hadde vert konge liksom. derfor lurte eg på om dette : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15582 var en slags mellom ting mellom koss og sennheiser, sennheiser sin bass syns eg er helt dau, men koss sin derimot er overlegen Endret 26. oktober 2004 av ToppDogg Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Medusaen kanskje være litt "flat" i lyden for musikk. Eg hører en del på musikk, men spiller mer data en eg hører på musikk. så et slags 5.1 headsett visst du skjønner, hadde vert konge liksom. derfor lurte eg på om dette : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15582 var en slags mellom ting mellom koss og sennheiser, sennheiser sin bass syns eg er helt dau, men koss sin derimot er overlegen Det der er jo et vanlig stereoheadset. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Medusaen kanskje være litt "flat" i lyden for musikk. Eg hører en del på musikk, men spiller mer data en eg hører på musikk. så et slags 5.1 headsett visst du skjønner, hadde vert konge liksom. derfor lurte eg på om dette : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15582 var en slags mellom ting mellom koss og sennheiser, sennheiser sin bass syns eg er helt dau, men koss sin derimot er overlegen :!: Må nesten le litt .. unnskyld.. Er litt morsomt å høre folk komme med meninger når de egentlig ikke har så veldig mye peiling på lyd.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hmm.. er de hodetelefonene (medusa) lukket? For det er fryktelig irriterende å høre The ding dong song over stereoanlegget når man er på LAN! Hvis de er lukket, kjøper jeg de lett nå Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 men då må eg jo bestille fra england, og då må mamma eller pappa bestille =\ Du kan kjøpe det her i norge også, men det selges under navnet "sculptor". Avhengig av hvor mye musikk du skla bruke det til, og hvor nøye du er på klangen i musikk, så kan Medusaen kanskje være litt "flat" i lyden for musikk. Til spill er den derimot helt genial. Om du ikke bryr deg så mye om surround, og du skal høre mye musikk, så kanskje du vil trives bedre med et godt Stereo headsett (Senheiser har mye bra, og Koss også). Har selv Medusa, og liker dem veldig godt. -Stigma Det er ikke helt riktig. Jeg sendte mail til Computerpartner og spurte hva som var forskjellen. Her er svaret : Hallo igjen! Ja, jeg forstår det. Men headsetene er nesten identiske, og kommer fra samme fabrikk og har de samme tekniske data. - Eneste forskjell er at MEDUSA ikke har den ekstra hodebøylen, og den sitter ikke så bra rundt ørene (denne har vi sluttet med). - MEDUSA haddee også et hardt stoff i øreklokkene, som ikke sluttet/føyde seg godt nok rundt inntil ørene. - AZONA er helt lik SCULPTOR i form og farge etc. - SCULPTOR har innebygget BASS Vibration i tillegg. - SCULPTOR kan også fås uten mikrofon. - Se oppdatert informasjon på våre sider og webshop! - PS: Vi har nytt lager igjen fra i dag el. morgen! Grunnet til at du finner mere informasjon om Medusa på nettet, er at vi har hatt denne lengst og gjorde en del markedsførings-greier med den. - Men nå fører vi bare SCULPTOR fra Media-Tech, og skal også han mange flere headset fra denne leverandøren i løpet av en ukes tid. Vi er veldig godt fornøyd med kvalitet fra Media-Tech. Når det gjelder 5,1 Surround Headset'ene - så er kvaliteten på disse helt like. Var det et godt nok svar? - Vi kan uansett love at du blir godt fornøyd, og at lyd og surround nok er minst like godt som du hadde forventet! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er ikke helt riktig. Jeg sendte mail til Computerpartner og spurte hva som var forskjellen. Her er svaret : Tja, så var det det om en selger er like ærlig som vanlige forbrukere da. I følge noen reviews og brukererfaringer, har medusa litt susing som høres når det ikke spilles av noe på de, og middels kvalitet til musikk. For øvrig glemte ComputerPartner å nevne at Sculptor er dyrere (i forhold til lefdal) og støggere Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er ikke helt riktig. Jeg sendte mail til Computerpartner og spurte hva som var forskjellen. Her er svaret : Tja, så var det det om en selger er like ærlig som vanlige forbrukere da. I følge noen reviews og brukererfaringer, har medusa litt susing som høres når det ikke spilles av noe på de, og middels kvalitet til musikk. For øvrig glemte ComputerPartner å nevne at Sculptor er dyrere (i forhold til lefdal) og støggere Er enig med deg der, men man må tenke på at headset'et koster 600 kroner og hvis sculptor/medusa gir en sånn høvelig bra surround følelse vil jeg si at det er verdt pengene. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Update: Lefdal har ikke tatt inn headsettet i grunnsortimentet sitt, ei heller elkjøp. Virker ikke som om OSK klarte å pushe dette produktet ut på markedet. Det kan med andre ord kun kjøpes ved bestilling. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Skal også ha et headsett i denne prisklassen, helst under 400. Noen som har flere alternativer? Medusa så ikke så dumme ut, men om de ikke kan skaffes blir de litt vanskelig samtidig som de er litt dyre. USB kunne også vært greit. Endret 2. desember 2004 av okvangar Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Sennheiser er veldig bra til musikk, du burde seriøst vurdere Sennheiser... Jepp, seriøst, mine hd496 tror jeg de heter, de spiller fletta av det jeg klarer å høre på over lang tid... Har flere kvelder lagt meg med ørehamring etter en heftig natt på maskinen.... Anbefaler de på det sterkeste! Edit: Får aldri til Quotingen! Endret 2. desember 2004 av tbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå