Gå til innhold

PCMCIA Audigy2 på laptop!

delaan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cool! Jeg skal ha en sånn!

Det er bare to uker siden den ble lansert, så det kan vel hende at det tar litt tid før den er i butikkene her. Fant dette på nettet:

October 07, 2004 - Today at the World Cyber Games 2004 in San Francisco, Creative Labs unveiled its new Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook card. As opposed to its previous Audigy boxes designed for laptops, this is a PCMCIA card that's no bigger than a wireless adapter; i.e. it's much easier to carry around.

Snip...

The card will retail for $129.99 and should be in stores later this month; October 22nd is the scheduled ship date. We'll be getting our hands, or is that ears(?), on one in the near future, so stay tuned for our review in the next couple weeks.

Artikkel på ign.com

EDIT: (Kan ikke regne idag, ok, vi prøver igjen) 900 kroner listepris i USA. Ikke så galt?

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
The card will retail for $129.99..

Artikkel på ign.com

EDIT: (Kan ikke regne idag, ok, vi prøver igjen) 900 kroner listepris i USA. Ikke så galt?

Jeg skulle akkurat til å rette på regninga di, men ser du har gjort det selv. Da får jeg heller benytte sjansen til å flisespikke litt:

129,99 dollar er etter dagens kurs (6,4317kr/dollar) bare 836 kr

Legger man til norsk moms og høyere avanse bla. på grunn av den norske kjøpsloven og høyere driftskostnader her på berget så blir nok den reelle prisen nærmere 1100kr her hjemme. Ikke så galt det heller forsåvidt.

(Det aller beste ville selvfølgelig vært å kunne velge integrert audigy2 i bærbare

Lenke til kommentar

Sukk... Jeg vet. Bedre enn de fleste. Jeg får betalt i dollar av noen av mine kunder. For 4 år siden fikk jeg 9 kroner for hver dollar de ga meg, idag får jeg 25% mindre. :no:

Men det blir i hvertfall billigere å kjøpe amerikanske varer.

Jeg rettet til 800 først, men tenkte det var litt lite, så jeg rettet igjen til 8-900. Men åttetallet falt ut.

Edit: Kuttet sitatet av forrige post. Det står jo rett over...

Lenke til kommentar

Siste nytt: Jeg ba Netshop sjekke det ut. De har nå lagt det opp som vare. Kommer til Norge i slutten av november. (Jeg vet det står 7.11 der, men de sier slutten av måneden.)

Så hvis du vil ha skikkelig lyd på den bærbare er hjelpen nær. Prisen er satt til 1099 kroner inkl. MVA. EDIT: Det er nær på identisk med amerikansk pris. (130 dollar * 6,45 kroner * 1,24 moms) Bra!

Link til Audigy 2 Notebook på Netshop

Den skal jeg ha... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...