Fjaslokt Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Skifta farge på hover nå.. Orange.. Har også gjort om til ekstern CSS.. Sant, MYE lettere når siden blir større.. Men utrolig kjedlig at telenor ikke gir støtte til PHP på sidene.. Hadde jo tenkt å lagt ut gjestebok og shoutbox! Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skifta farge på hover nå.. Orange.. Har også gjort om til ekstern CSS.. Sant, MYE lettere når siden blir større.. Men utrolig kjedlig at telenor ikke gir støtte til PHP på sidene.. Hadde jo tenkt å lagt ut gjestebok og shoutbox! Er ikke veldig mye du må betale for en ordentlig webserver med støtte for PHP, dessuten finne til og med gratisløsninger(start.no). Ta en titt på den tråden her Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Har planer om å plassere et bilde under menyen.. Vet jo hvordan jeg setter inn bildet.. Men har problemer med å plassere det.. Så det blir som jeg vil, hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det det inkfish-bildet du snakker om ? Jeg hadde ikke villet brukt background-image for å plassere det under menyen. Prøv å lag en egen div for bildet, og prøv deg fram med settingsene på margin her. Veldig lett å forstå, pluss at det gjør jobben. } position: absolute: left; margin: 150 0 0 100px; /* Topp, h0yre, bunn, venstre */ height: ???px; width: ???px; { Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 hmm, trenger virkelig et newsscript.. Men jeg vil lage det selv ! Er jo kjedlig å bare laste ned noen andre sitt.. Er det for komplisert eller ? Lenke til kommentar
Radar911 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvis du er for lat, FusionNews. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Nei det er ikke vanskelig i det hele tatt, om du lærer deg litt php. Kun enkel kunskap og viten om noen funksjoner så er du i boks. Dra på phpforumet her om du trenger hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå