Christahh Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Men man må jo også ha en til å blåse ut (MINST) sånn at den varme luften forsvinner Men det skjønner vel alle..? eller? :!: Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det ikke slik at støvet kommer visst det er masse støv rundt seg? På mitt rom har jeg ikke masse støv så jeg har ingen støvproblemer Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det med damestrømpe funker perfekt.! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hva har det å si om det ligger litt støv der? Du kan jo bare støvsuge av og til, ikke værre enn det. Endret 26. oktober 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 haha, jeg har kabinettet mitt stående på et teppegulv... trenger vel ikke si mer må vel kanskje prøve det der strømpetrikset. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) FÅ DET OPP AV GULVET Endret 27. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Støv er egentlig ikke så altfor farlig for en pc da. Min jobb-pc har sullet og gått i tre år. Den var i sin tid ganske High-end og genererer mye varme. Den er full av støv, men allikevel har det aldri vært noe problemer med den. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hvis det blir mye støv så blir det varmere og hvis det blir alt for mye av det kan det i verste fall ta fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå