mars001 Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Trenger hjelp ang. noe som kan forandre livet mitt. Jeg har mistenkt dama en god stund nå for å ha et forhold på si. De vanlige tingene, telefonen ringer, jeg tar den, de legger på. Hun har begynt å gå ut med 'jentene' veldig ofte i det siste og hvis jeg spør hvem jenter det er svarer hun alltid "bare noen venner fra jobben, du kjenner dem ikke" Pleier alltid å se etter en taxi når hun kommer hjem, men hun kommer alltid gående ned gata, likevel kan jeg høre en bil kjører avgårde. Akkurat som hun går ut av en bil rundt hjørnet, hvorfor ? er det ikke en taxi ? En gang plukka jeg opp mobilen hennes bare for å se hvor mye klokka var, da gikk hun helt amok og skrek at jeg aldri skulle røre telefonen igjen og hvorfor jeg sjekka opp på henne. Uansett, jeg har aldri tatt dette opp med henne, jeg tror innerst inne at jeg ikke vil vite sannheten men i går var hun ute igjen og jeg bestemte meg for å sjekke dette nærmere. Bestemte meg for å gjemme meg bak bilen min, da kunne jeg få en god oversikt over hele gata så jeg ville se hvilken bil hun gikk ut av. Det var mens jeg bøyde meg ned bak bilen jeg fikk øye på rust rundt den bakre hjulbuen. Skal jeg sette den inn på verksted eller kjøpe noe produker og prøve å fikse det selv ? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Fiks det selv, det er ikke en så stor jobb ;P Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 dumme rustflekk jah.. hehe Lenke til kommentar
arianar Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hehehe! Trodde først noen hadde feilpostet Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Haha, den var bra Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hahahaha! :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 må vell sendes inne på merkeverksted for pusing sparkling og total lakering Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 he he. king! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 :!: konge Lenke til kommentar
brillan Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Bwahahaha Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 heheheh hoho... trudde du var alvårlig. lol Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 heheheh hoho... trudde du var alvårlig. lol Jeg også Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 heheheh hoho... trudde du var alvårlig. lol Jeg også me 2 Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 seriøst ass sitter å leser vuttu å tenker på hvor trist mars001 må ha det. Nei den der var BRA.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 Altså, jeg leste og blei følelsesmessig involvert og fikk hat i magen av den der... Også kommer du med den jævla kommentaren på bunn...? Ditt svin Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 Wow, den var fet! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 :!: litt uventet slutt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Hehehe! Trodde først noen hadde feilpostet Den ER felpostet, vi har jo en forumdel for bil og motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå