Dux ducis Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, familie PC-en her har laget en rar lyd i det siste, trodde det var vifta jeg men det var det ikke.. Viser seg at vår 3-4 år gamle Maxtor 7200 rpm 60 GB disk er veldig skadet. Familie PC-en har jo ikke akkueat vært et gjestmidlte sted for disken(ingen vifte og dårlig in-win kabbis som rister litt mye). De kjøper ny disk men vil gjerne ha ut bilder/filmer fra konfirmasjoner osv. Jeg har nettverk her hjemme så jeg kan jo ta backup over til pc-en min via nettverket eller kanskje sette disken inn i min pc? Så er spørsmålet om hvordan man håndterer disker som høres ut som de skal sprenge når man vil ha ut diverse data fra de. Jeg vet ikke lenge den disken kan brukes før den er helt død..(Og om det kan hentes data fra den da og?) Mvh, Zythius Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 det jeg ville jo er å ta den med til en ekspert, en som kan slike ting å be han se på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå