sjonglering.com Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 hey noen som vet hvor jeg kan laste ned linux fra? jeg har lust å prøve det? hvilken versjon er enklest å lære og hvilken er best?? takk!! :wink: Lenke til kommentar
masoval Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 ja men så søk da mann. det er skrevet side opp og side ned om dette på forumet. Lenke til kommentar
jean Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 ftp.sunet.se ftp://sunsite.uio.no ftp://ftp.ntnu.no Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hva som er enklest å lære kommer ann på brukeren, og hva som er best kommer ann på hva du skal bruke det til. Skal du lære mye om linux raskt, vil jeg anbefale Gentoo. Og den er svinaktig rask også :smile: Alternativet er å prøve noen av nybegynnerdistribusjonene som Mandrake, Lycoris eller kanskje Red Hat / SuSe. Vil du lære linux fra grunn av, velg Gentoo - ellers er Mandrake bra pga utrolig mange desktopbrukere som kan hjelpe deg med problemer Lenke til kommentar
janosh Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Skaff deg en bok... (eller kjör LFS, for da må du lese bok for å installere)... Dersom du er vant til windows er ikke linux lett å läre seg... (fordi man er for vant til noe annet) You have to clear youre mind... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå