Baerth Zuecca Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 AMD Athlon 800 mhz prosessor (evt kraftigere hvis det passer) ønskes kjøpt. Den må passe til socket 462. Hovedkortet den skal sitte på heter MSI K7 TM Pro. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Prøv bruktmarkedet, du... -KJ Lenke til kommentar
Baerth Zuecca Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Skulle gjerne gjort det, men når man knapt vet hva en Socket er, er det ikke så lett. Derfor benytter jeg meg av dette eminente forum. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Skulle gjerne gjort det, men når man knapt vet hva en Socket er, er det ikke så lett. Derfor benytter jeg meg av dette eminente forum. det er IKKE lov til å legge ut noen form for annonser på forumet her, derfor "Bruktmarked" biten er laget.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Skulle gjerne gjort det, men når man knapt vet hva en Socket er, er det ikke så lett. Derfor benytter jeg meg av dette eminente forum. det er IKKE lov til å legge ut noen form for annonser på forumet her, derfor "Bruktmarked" biten er laget.. Nemlig. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg