Gå til innhold

Hvilket av disse to SocketA hovedkortene er best?

mfuglar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har du nok havnet i feil kategori. Rapporter posten og be en mod om å flytte den før den blir stengt.

Ellers så holder jeg en knapp på Abit -kortet for klokking og ASUS-kortet for den jevne hjemmebruker.

-KJ

siden når ble asus dårlige til overklokking ?.. tror jeg du må fortelle hovedkortet mitt at det ikke skal overklokke så bra som det har gjort.. :p

Lenke til kommentar
Her har du nok havnet i feil kategori. Rapporter posten og be en mod om å flytte den før den blir stengt.

Ellers så holder jeg en knapp på Abit -kortet for klokking og ASUS-kortet for den jevne hjemmebruker.

-KJ

siden når ble asus dårlige til overklokking ?.. tror jeg du må fortelle hovedkortet mitt at det ikke skal overklokke så bra som det har gjort.. :p

Sa jeg at ASUS var dårlig til å klokke?

Tror du bør lese innlegget mitt en gang til, og da uten forutinntatthet om at jeg prøver å trampe på dine ting.

Det jeg sa var at Abit kortet nok er hvassere på klokking enn ASUS kortet. Det tror jeg nok de aller fleste som har prøvd begge to vil være 100% enige i.

-KJ

Lenke til kommentar
Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2SPP/MCP-T/Ultra400,ATX1394 eller Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN

hvem som er best, det var vel et umulig spørsmål.

Begge er bra, uansett hvem av dem du kjøper blir du fornøyd. men skal du klokke så er fortsatt ABIT NF7-S v2.0 guden. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...