mfuglar Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2SPP/MCP-T/Ultra400,ATX1394 eller Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN Endret 25. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2SPP/MCP-T/Ultra400,ATX1394 eller Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN feil post.. raportert til admin om å flytte den til hovedkort Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her har du nok havnet i feil kategori. Rapporter posten og be en mod om å flytte den før den blir stengt. Ellers så holder jeg en knapp på Abit -kortet for klokking og ASUS-kortet for den jevne hjemmebruker. -KJ Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her har du nok havnet i feil kategori. Rapporter posten og be en mod om å flytte den før den blir stengt. Ellers så holder jeg en knapp på Abit -kortet for klokking og ASUS-kortet for den jevne hjemmebruker. -KJ siden når ble asus dårlige til overklokking ?.. tror jeg du må fortelle hovedkortet mitt at det ikke skal overklokke så bra som det har gjort.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Feilpost: Flyttet til "hovedkort". Grov skrivefel i tittelen rettes.. (Hvem->Hvilket) og tittel omformuleres. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Her har du nok havnet i feil kategori. Rapporter posten og be en mod om å flytte den før den blir stengt. Ellers så holder jeg en knapp på Abit -kortet for klokking og ASUS-kortet for den jevne hjemmebruker. -KJ siden når ble asus dårlige til overklokking ?.. tror jeg du må fortelle hovedkortet mitt at det ikke skal overklokke så bra som det har gjort.. Sa jeg at ASUS var dårlig til å klokke? Tror du bør lese innlegget mitt en gang til, og da uten forutinntatthet om at jeg prøver å trampe på dine ting. Det jeg sa var at Abit kortet nok er hvassere på klokking enn ASUS kortet. Det tror jeg nok de aller fleste som har prøvd begge to vil være 100% enige i. -KJ Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg har Asus A7N8X-E Deluxe, og det er et meget godt hovedkort. Det har bl.a. mulighet for Gblan, noe Abit NF7-S v2.0 ikke har. Men Abit-kortet skal visstnok være hvassere på klokking. Ellers er det ingen forskjell mellom disse kortene. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ABIT kortet er nok en mye bedre klokker en ASUS kortet. Det klarer høyere FSB, har langt mere fleksibel BIOS (og en haug med modda BIOSer man kan laste ned). ASUS kortet er derimot et bedre valg med tanke på stabilitet, og GB-Lan er jo et stort pluss. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Og hovedkortet til Asus er bedre egnet til server/router/firewall enn Abit-kortet med sine to integrerte nettverkskontrollere. Det er det få hovedkort som har. Endret 25. oktober 2004 av stigfjel Lenke til kommentar
trra Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er dette abit hk like bra til overklokking? : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120104&cks=PRL? Eneste forskjellen er vel at dette ikke har sata, men det trenger jeg ikke nå. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har ett likedan hk, men det er uten gb lan å det er A7N8X Deluxe/GD isteden for A7N8X-E Deluxe Men jeg er veldig godt fornøyd med det hk´et så jeg anbelfaler deg å kjøpe det asus kortet eller ett annet asus kort.. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2SPP/MCP-T/Ultra400,ATX1394 eller Asus A7N8X-E Deluxe hovedkort Socket A nForce2 Ultra400/MCP-T,GbLAN hvem som er best, det var vel et umulig spørsmål. Begge er bra, uansett hvem av dem du kjøper blir du fornøyd. men skal du klokke så er fortsatt ABIT NF7-S v2.0 guden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå