ådne Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Fant ikke noen bedre plass å poste det så gjør det like greit her: Noen som kan lage en liste over formatet til de forsjellige dvd spillere? Eks: Pioneer = -r Phillips = +r X-box = +r osv.... Hvis noen tar seg tid til å gjøre dette, hvil dette være til utrolig stor hjelp! På forhånd takk! Lenke til kommentar
gresh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 http://www.videohelp.com/dvdplayers Lenke til kommentar
ådne Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Takk! Men er det noen som gidde å sette opp en liste her, siden på den var det jo bare modeller... Er sikkert til nytte for MANGE! Folk trenger jo ikke komme med hele lista, men bare et merke f.eks. såkan jeg oppdatere lista når det kommer nye... Har jo en liten start fra før av: Pioneer = -r Phillips = +r Ps2 = +r Sony = +r Endret 25. oktober 2004 av ådne Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Takk!Men er det noen som gidde å sette opp en liste her, siden på den var det jo bare modeller... Er sikkert til nytte for MANGE! Folk trenger jo ikke komme med hele lista, men bare et merke f.eks. såkan jeg oppdatere lista når det kommer nye... Har jo en liten start fra før av: Pioneer = -r Phillips = +r Ps2 = +r Sony = +r Nytter ikke da det varierer fra modell til modell - å si noe om hvert enkelt merke går ikke. Kommer også ann på om platen er brent med eller uten bitsetting. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan jo nevne at min xbox ikke tat +R plater uten bitsetting, mens naboen sin tar +R uten problemer. Så det varierer veldig. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan jo nevne at min xbox ikke tat +R plater uten bitsetting, mens naboen sin tar +R uten problemer. Så det varierer veldig. Det er fordi Microsoft har brukt to forskjellige DVD-spillere i X-BOX Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tre. Samsung, Phillips og Thomson. Min Samsung spiller både + og -. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Tre. Samsung, Phillips og Thomson. Min Samsung spiller både + og -. Jeg har da en Thompson spiller foreløpig, men har bestilt en Samsung. Samsung spilleren tar forøvrig cd-r også, men det regner jeg med at du visste. Endret 26. oktober 2004 av Wipeout Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Mnei, den gjør ikke det. Den spiller noen cder ~ halvveis inn på platen, for så å gi opp hele greia. Du tenker kanskje på å modifisere en DVD-ROM beregnet for pc? Det er noe annet. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 At Samsung Xbox dvdspiller leser så og si alle cd-r plater er noe "alle" vet. Samsung går for å være den mest kompatible spilleren av de forskjellige MS har levert med Xboxene. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Spilleren min er ikke enig. Riktignok finnes det tusener på tusener av forskjellige cd-r-typer, så det kan godt være at jeg har vært uheldig med valg av plater. Ikke at det gjør så mye, det tar bare et minutt og to å rippe cden til disk først, og så ftpe over innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå