Dorian Gray Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Det ser ut som han fortsatt lever. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Richard Dean Anderson er MEST i live. Ryktene florerte om overdose heroin og dritt og datt. Men neida, han dukket plutselig opp i "Stargate Atlantis: Rising" etter det. Så han lever. Siste Stargate er 2004-produksjon, så slapp helt av. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 Richard Dean Anderson er MEST i live. Ryktene florerte om overdose heroin og dritt og datt. Men neida, han dukket plutselig opp i "Stargate Atlantis: Rising" etter det. Så han lever. Siste Stargate er 2004-produksjon, så slapp helt av. Godt å høre. Hva er egentlig dette "Stargate Atlantis"? Har sett stargate sg1, er det noe lignende? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Stargate SG-1 (Tv-Serie) Stargate SG-1: Children of the Gods (film) Stargate Atlantis: Rising (film) 'Gyvern er Colonel/Brigadier General/General Jack O'Neill i alle sammen! Endret 5. desember 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2004 Richard Dean Anderson er MEST i live. Ryktene florerte om overdose heroin og dritt og datt. Men neida, han dukket plutselig opp i "Stargate Atlantis: Rising" etter det. Så han lever. Siste Stargate er 2004-produksjon, så slapp helt av. ja, det var det jeg og hørte. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2004 Richard Dean Anderson er en sabla bra skuespiller. En av mine favoritter faktisk. Han gjør en UTMERKET jobb som Colonel/Brigadier General Jack O'Neill i StarGate SG-1. Jeg bare elsker den fyren. Rollen hans i SG-1 minner faktisk endel om MacGyver. Samme type humor og karakter. Herlig person! Lenke til kommentar
glad Skrevet 9. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Richard Dean Anderson er en sabla bra skuespiller. En av mine favoritter faktisk. Han gjør en UTMERKET jobb som Colonel/Brigadier General Jack O'Neill i StarGate SG-1. Jeg bare elsker den fyren. Rollen hans i SG-1 minner faktisk endel om MacGyver. Samme type humor og karakter. Herlig person! enig Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Richard Dean Anderson er forresten venn av familien til en kamerat. Så når han er ferdig med militærtjenesten til sommern skal han på skole i USA for å ta media-utdannelsen sin, og da skal han mest sannsynelig bo hos Gayvern. Og det er litt kult ... Ikke at jeg ser noe til han ever da men! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Så når han er ferdig med militærtjenesten til sommern skal han på skole i USA for å ta media-utdannelsen sin, og da skal han mest sannsynelig bo hos Gayvern. OMGWTF. Det var litt kult faktisk. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Richard Dean Anderson er forresten venn av familien til en kamerat. Så når han er ferdig med militærtjenesten til sommern skal han på skole i USA for å ta media-utdannelsen sin, og da skal han mest sannsynelig bo hos Gayvern. Og det er litt kult ... Ikke at jeg ser noe til han ever da men! Oi oi...bu med MacGyver? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2004 Seriøst. Det må være min største drøm. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2004 MacGyver var barndomshelten. Som liten hadde jeg helt lik Mullet. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2004 Inspirerende naturfag. Hva om vi kunne sett MacGyver i naturfagen? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 11. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2004 MacGyver er etter min mening en av de mest geniale tv serier EVER. btw: lurer på om alle oppfinnelsene funker jeg? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 btw: lurer på om alle oppfinnelsene funker jeg? Ehh... fyren SPRENGTE biler med KONGLER. Tror du kan lure på noe annet. Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 eyyyyyyyyy... isje mobb kameraten min. mac e jo konge. spesielt den hockey sveisen hans, har samme sveis sjøl Har allle episodene på data'n + di 2 filmene Lenke til kommentar
rallyeraider Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 http://www.thegekkocharmer.net/lesgirls.html Der ligger det et klipp fra Jay Leno show.. dir dem som er litt hardcore fan Digger det bare så jæ...... når an kler seg ut som dataguru'n DEXTER FILLMORE... Lenke til kommentar
glad Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 http://www.thegekkocharmer.net/lesgirls.html Der ligger det et klipp fra Jay Leno show.. dir dem som er litt hardcore fan Digger det bare så jæ...... når an kler seg ut som dataguru'n DEXTER FILLMORE... hva er hardcore Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2004 Hvem kan ikke digge denne karen? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2004 MacGyver er genialt. Har sett utrolig mange episoder av det. Rett og slett en barndomshelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg