genstian Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 MacGyver kom til bake plz plz ''duste tv2'' Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 så denne tråden nå og tok et google søk viste dere at det finnes 2 filmer om MacGyver !! Noen her som har sett dei? God kval på dei, eller bare oppgulp frå Hollywood? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Nå er MacGuyver tilbake på TV2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Fantastisk! Skrudde på TVen 15:15 og rekna med det var Eventyreren, som ikkje er så kult. Høyrte stemma til Richard og rekna med det var Eventyreren, men NEIDA! MacGyver is back on track. Knall! Lenke til kommentar
glad Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Fantastisk! Skrudde på TVen 15:15 og rekna med det var Eventyreren, som ikkje er så kult. Høyrte stemma til Richard og rekna med det var Eventyreren, men NEIDA! MacGyver is back on track. Knall! kult Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Macgyver e jo konge då... Endret 4. desember 2004 av Litejk Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Macgyver e jo konge då... enig!! Lenke til kommentar
chris Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Husker i gode gamledager da det var Macgyver etter skole tid. Det var tider det. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Likte mere når det gikk litt på kvelden jeg Fordi da hadde man forventninger til akkurat den dagen Det var lørdager en stund Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) MacGyver er helt fantastisk faktisk EDIT: og dette var innlegg nr 666 fra meg gitt Endret 5. desember 2004 av opticus Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Likte mere når det gikk litt på kvelden jeg Fordi da hadde man forventninger til akkurat den dagen Det var lørdager en stund Husker også da det gikk på kvelden. jeg fikk ikke lov til å vere så sent oppe, men av og til snek jeg meg opp, og så på alikevel. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er MacGuyver tilbake på TV2 Og alle nordmenn med under 60 i IQ jubler.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er MacGuyver tilbake på TV2 Og alle nordmenn med under 60 i IQ jubler.... Ååå ... er du SÅ glad? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er MacGuyver tilbake på TV2 Og alle nordmenn med under 60 i IQ jubler.... Ååå ... er du SÅ glad? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er MacGuyver tilbake på TV2 Og alle nordmenn med under 60 i IQ jubler.... IQ' en min er 121 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 er macGyver er død? Hvis du tenker på skuespilleren Richard Dean Anderson så lever han enda ja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 er macGyver er død? Hvis du tenker på skuespilleren Richard Dean Anderson så lever han enda ja. er du sikker på det. det var en som sa at han var død... tenke seg å si noe sånt da. der satt jeg med hjerte i halsen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 er macGyver er død? Hvis du tenker på skuespilleren Richard Dean Anderson så lever han enda ja. er du sikker på det. det var en som sa at han var død... tenke seg å si noe sånt da. der satt jeg med hjerte i halsen Hva? håper absolutt ikke dette er sant. Har ikke hørt noe jeg iallefal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg