Brighto Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Den serien som tok over heiter Legend (eventyreren var det vel tv2 kalla den), men med richard dean anderson i hovedrolla. Endret 16. november 2004 av Brighto Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 ny serien = DRIT! **true tv2 med teror** Lenke til kommentar
glad Skrevet 16. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Den serien som tok over heiter Legend (eventyreren var det vel tv2 kalla den), men med richard dean anderson i hovedrolla. er den serien bra?? har ikke sett den før! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 16. november 2004 Rapporter Del Skrevet 16. november 2004 Jeg klarer ikke se på MacGyver uten å le... for meg vil han alltid være Colone Jack O'Neil Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg klarer ikke se på MacGyver uten å le... for meg vil han alltid være Colone Jack O'Neil Jeg ser han for meg som MacGyver når jeg ser på Stargate SG-1, nei han vil alltid være MacGyver Endret 17. november 2004 av steffe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 så denne tråden nå og tok et google søk viste dere at det finnes 2 filmer om MacGyver !! Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Jeg klarer ikke se på MacGyver uten å le... for meg vil han alltid være Colone Jack O'Neil Jeg ser han for meg som MacGyver når jeg ser på Stargate SG-1, nei han vil alltid være MacGyver Det kan ikke være lett hehe viste dere at det finnes 2 filmer om MacGyver !! Pilotfilmen sikkert? Også en film som floppa? hehe Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 viste dere at det finnes 2 filmer om MacGyver !! Pilotfilmen sikkert? Også en film som floppa? hehe http://www.geocities.com/Hollywood/Club/6285/movie.htm har kan du lese om begge dette er noe man må få tak i Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 (endret) har sett den ene har den andre på dataen Trail to doomsday er råå, regner med at begge er det De er som en lang episode til dere som venter på macgyver på tv2 igjen http://pub.tv2.no/TV2/tvguide/ det vil komme igjen i desember Endret 17. november 2004 av Rockmannn Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Den serien som tok over heiter Legend (eventyreren var det vel tv2 kalla den), men med richard dean anderson i hovedrolla. er den serien bra?? har ikke sett den før! Den er dårlig Lenke til kommentar
glad Skrevet 17. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 så denne tråden nå og tok et google søk viste dere at det finnes 2 filmer om MacGyver !! ja fant det ut for ei uke sia Lenke til kommentar
glad Skrevet 17. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 Når kommer macgyver tilbake på tv2 eksakt dato???? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 17. november 2004 Rapporter Del Skrevet 17. november 2004 viste dere at det finnes 2 filmer om MacGyver !! Pilotfilmen sikkert? Også en film som floppa? hehe http://www.geocities.com/Hollywood/Club/6285/movie.htm har kan du lese om begge dette er noe man må få tak i Jeg har sett litt av den ene. Og det er ikke "ekte" macgyver. ******Spoiler************* Han bruker bla. våpen der. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Den serien som tok over heiter Legend (eventyreren var det vel tv2 kalla den), men med richard dean anderson i hovedrolla. er den serien bra?? har ikke sett den før! er det bare meg som tenker Q her , så litt på denne serien i dag og det var bare : det er jo Q fra Star Trek , så først trodde jeg det var Star Trek og ble små glad , men så kunne jeg ikke kjenne i gjenn episoden og ante ugler i mosen Endret 18. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2004 Rapporter Del Skrevet 18. november 2004 Ugler i mosen sier du? Ja var det ugler i mosen a? Fikk du eventuelt most ugla? Nei, ikke mer spilling nå. Hjernen min smelter. *legge seg* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. november 2004 Rapporter Del Skrevet 19. november 2004 Hva jeg synes om McGyver? Ja det er driiit bra! Digger det hehe, han er altid like smart Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Når kommer macgyver tilbake på tv2 eksakt dato???? Fra tvguiden på tv2.no: Fredag 3. desember kommer MacGyver igjen! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. november 2004 Rapporter Del Skrevet 20. november 2004 Progamer, sier ikke mere Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. november 2004 Rapporter Del Skrevet 21. november 2004 Macgyver eier. Legend suger. To macgyver filmer? wOW! de må jeg se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg