MacManus Skrevet 30. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2004 MacGyver er jo genial. Hvem kan la være å like han? Fyren får jo til alt! Lenke til kommentar
andreas Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Macgyver e konge.litt forutsigbart men konge mange triks e heller ikke usannsynlig. F.eks blåse opp en redningsflåte i et rom med skurker slik at de blir ''litt beklemt'' Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Ja - tviler du på logikken i akkurat den? Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 MacGyver er jo helten min Lenke til kommentar
outern Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 1 stk lommekniv 1stk binders = lastebil? Jaja er litt komisk da Lenke til kommentar
simeik Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Urealistisk, men spennedne og morsomt Elsker det! Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Hmm.. han har en stygg hårsveis.. Jeg pleide å se på det når jeg var ca 10 Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Greit å ha på mens jeg gjør leksene........... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 han eige jo verden. med binders. teip og noe sugerøyr så hadde han sikkert greid å overklokke xboxen Lenke til kommentar
duda Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 MacGyver er jo kongen. Hvem kan ikke like han? Hockeysveisen. Klarer det meste. Gi meg nål og tråd og bensin og jeg lager bombe av det. Er jo genialt. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Altså dere hadde sikkert ikke likt det dere liker nå, den gangen. Gode serier har en tendens til å gå LITT over hodet på pre-teens... som ungdomsserie er den glimrende, som action-serie...vel...blåser ikke av meg tupeen, for å si det slik. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg så på det da jeg var liten og uvitende Det er helt helt idiotisk program, men en ting skal han skryt for: Han er den eneste i verden som kan lage en bombe utifra en plante og litt ledninger.. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 4. november 2004 Rapporter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg så på det da jeg var liten og uvitende Det er helt helt idiotisk program, men en ting skal han skryt for: Han er den eneste i verden som kan lage en bombe utifra en plante og litt ledninger.. Haha.. den er grei.. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Kan vel ikke si at MacGyver er en kvalitetsserie (Men hvor mange av dem er det egentlig?). Det betyr ikke at den ikke er en bra barne/ungdoms-serie. Han står jo for de bra verdiene og er sympatisk og et kjempebra forbilde for unge. MacGyver kom jo sammen med den ikke-voldelige bølgen som f.eks A-team, der man ikke skyter/eller skyter masse uten å treffe noe som helst. Det som gjør MacGyver urealistisk er ikke hans kunskap innenfor kjemi og fysikk, men at han alltid har de rette tingene når han trenger det. Mange tror det er en myte at det han lager og gjør faktisk er mulig, men det er det ikke (til en viss grad). Mesteparten av det han gjør er teoretisk mulig, men at han alltid klarer det på første forsøk og ybersuperkjapt er jo selvfølgelig urealistisk. Dessuten gjorde de endel forandringer med tanke på materiale og kjemiske stoffer slik at barn ikke skulle prøve det samme og skade seg... Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Bånn i bøtta Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 MacGyver er en dritfet serie, men den er så proggressiv. Den slutter aldri. Og det der med Murdoc.... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg husker at jeg digga MacGyver når serien gikk på tv på 90 tallet, men i dag kan jeg ikke fatte og begripe hva det var som var så bra med den serien. Alle skurkene er enten fæle kokainbaroner i stygge dresser, eller slemme russere med store solbriller og bart. Dessuten går det ikke an å bygge et mikrofly av bambus, presenning, en stol, en tilfeldig motor, en propell fra et airconditionanlegg, noen trillebårhjul og gaffateip på 30 min. Det går bare ikke an! Vennlig Hilsen meg... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Har et bra bilde som beskriver MacGyver her et sted *lete* Der var det ja: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 Har et bra bilde som beskriver MacGyver her et sted *lete* Der var det ja: Denne MacGyver fyren må jo være en meget god magiker! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. november 2004 Rapporter Del Skrevet 6. november 2004 MacGyver er utrolig kult men litt ensformig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg