Gå til innhold

Hva synes dere om MacGyver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SÅ alltid Maccer'n på tv på lørdagene før jeg også. Syntes det var skikkelig bra. Sitter faktisk å ser på tv2 nå :) Serien var så klart mye tøffere før, men duger fortsatt enda.

 

edit: snål episode idag, fikk jo nesten ikke soe som helst til Maccer'n selv.

Endret av Gregers
Lenke til kommentar

Digga også macgyer for 10 år siden, men det er jo forsatt morsomt å se en eller annen episode.

 

det jeg husker best fra serien var episodene hvor macgyvers erkefiende murdoc var med, da ble det bestandig masse action.

 

er det noen som husker om murdoc døde til slutt? mannen tålte jo alt :D

Lenke til kommentar

Eg såg noken episodar no nylig og la merke til ein ting: Før tålte maccer'n ALT, han fekk ikkje ei skramme, men no får han jo brannskadar, skotsår, og blir slått til blods! Har produsentane gjort eit forsøk på å gjere MacGyver meir menneskelig og ikkje så usårbar? :hmm:

 

 

Og dei ultimate episodane var dei med Murdoc! Han var skummel han! Og den episoden då Jack Dalton blir hjernevaska. Når du var 10-11 år var slikt SKUMMELT! :ohmy: Men MacGyver med pakketeip og lommekniv er uslåelig! :D

Lenke til kommentar
MacGyver er egentlig ganske tøff.. men tv2 ødelegger han helt ved å sende eisodene om og om igjen vær dag....

Er jo ikke laget for å være et dags-program, skal liksom være noe man skal gå en uke å glede seg til :p

Godt mulig. Men egentlig synes jeg det er greit at de sender slike "serier om du vil" hver dag, er jo alltids noen som er avhengig og rett og slett mååå ha en daglig dose av Maccer'n ;):roll:

Lenke til kommentar

Etter Stargate SG-1 kommer MacGyver som min favorittserie. Hvem bryr seg om ikke alt det naturfaglige er på det tørre; ingenting slår den kreativiteten. Å se på MacGyver er som å spille et bra adventure-spill med mange puzzles, men man slipper å tenke ut løsningen selv. Jeg ser på det hver dag jeg har muligheten. Kan også legge til at Richard Dean Anderson er en genial skuespiller.

Endret av eught
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...