ClawHammer Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Han har stygg hårsveis ! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2004 Mac'en var kjempespennende når man trodde på alt han gjorde, men i senere tid er det ikke fullt så kult. Men respekt skal det ha, det var jo kuult lenge. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ikke et vondt ord om Gyv'ern Lørdagskveldene var ikke det samme uten (i middlealderen omtrent) Men i senere tid har interessen dabbet av en smule. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) SÅ alltid Maccer'n på tv på lørdagene før jeg også. Syntes det var skikkelig bra. Sitter faktisk å ser på tv2 nå Serien var så klart mye tøffere før, men duger fortsatt enda. edit: snål episode idag, fikk jo nesten ikke soe som helst til Maccer'n selv. Endret 26. oktober 2004 av Gregers Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg også ... haha Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det mulig å mislike MacGyver? Genial fyr i elendig men genialt program. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Digga også macgyer for 10 år siden, men det er jo forsatt morsomt å se en eller annen episode. det jeg husker best fra serien var episodene hvor macgyvers erkefiende murdoc var med, da ble det bestandig masse action. er det noen som husker om murdoc døde til slutt? mannen tålte jo alt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Murdoc! *Fryse nedover ryggen* Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2004 Han har stygg hårsveis ! enig der.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 Likte serien da jeg var yngre. Husker jeg så den dubbet til spansk da jeg bodde i Spania. :!: Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Nei.. men seriøst han var virkelig mitt forbilde når jeg var mindre.. jeg og en kame rat var helt hekta.. Endret 27. oktober 2004 av eirik99 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 det var gøy å se på for noen år siden men ikke nå lenger nå er det kjedelig.. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2004 macgyver er jo egentlig en crap serie (på mange måter, men også god på noen få måter). Jeg syntes det er bra underholdning fordi jeg og kameratene mine har hatt en del macgyver humor. så det blir litt som intern humor. hvis noen skjønner... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Er det mulig å mislike MacGyver? Genial fyr i elendig men genialt program. Hvordan kan programmet være elendig og genialt? Lenke til kommentar
glad Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 murdoc dør aldri kommer han noen gang til å dø Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Han har stygg hårsveis ! Eller ikke. Hockeysveis passer den mannen midt i blinken. Hoho, skulle gjerne likt å hatt hockeysveis selv Må også legge til at Macgyver er genialt. Følger med hver dag om jeg ikke slutter for sent på skolen. *Dagens høydepunkt* Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 28. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2004 Eg såg noken episodar no nylig og la merke til ein ting: Før tålte maccer'n ALT, han fekk ikkje ei skramme, men no får han jo brannskadar, skotsår, og blir slått til blods! Har produsentane gjort eit forsøk på å gjere MacGyver meir menneskelig og ikkje så usårbar? Og dei ultimate episodane var dei med Murdoc! Han var skummel han! Og den episoden då Jack Dalton blir hjernevaska. Når du var 10-11 år var slikt SKUMMELT! Men MacGyver med pakketeip og lommekniv er uslåelig! Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 MacGyver er egentlig ganske tøff.. men tv2 ødelegger han helt ved å sende eisodene om og om igjen vær dag.... Er jo ikke laget for å være et dags-program, skal liksom være noe man skal gå en uke å glede seg til Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 MacGyver er egentlig ganske tøff.. men tv2 ødelegger han helt ved å sende eisodene om og om igjen vær dag....Er jo ikke laget for å være et dags-program, skal liksom være noe man skal gå en uke å glede seg til Godt mulig. Men egentlig synes jeg det er greit at de sender slike "serier om du vil" hver dag, er jo alltids noen som er avhengig og rett og slett mååå ha en daglig dose av Maccer'n Lenke til kommentar
eught Skrevet 29. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Etter Stargate SG-1 kommer MacGyver som min favorittserie. Hvem bryr seg om ikke alt det naturfaglige er på det tørre; ingenting slår den kreativiteten. Å se på MacGyver er som å spille et bra adventure-spill med mange puzzles, men man slipper å tenke ut løsningen selv. Jeg ser på det hver dag jeg har muligheten. Kan også legge til at Richard Dean Anderson er en genial skuespiller. Endret 29. oktober 2004 av eught Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg