blemma Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 HAR EN PROSKJEKTOR. SKAL HA MEG NY STASJONÆR PC. HADDE TENKT MEG EN AMD XP. HVILKET SKJERMKORT,DVD BØR JEG HA ? ØNSKER NOE SKIKKELIG. GI ET GODT FORSLAG.Der er alle slags utganger på proskjektoren. skal bruke PC-en til film og presentasjoner pluss spilling .(kjøper skjerm og). [ Denne Melding var redigert av: blemma på 2001-11-11 01:08 ] Lenke til kommentar
magfa Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Quote: On 2001-11-10 23:11, blemma skrev:HAR EN PROSKJEKTOR. SKAL HA MEG NY STASJONÆR PC. HADDE TENKT MEG EN AMD XP. HVILKET SKJERMKORT,DVD BØR JEG HA ? ØNSKER NOE SKIKKELIG. GI ET GODT FORSLAG. HÆÆ? HØRTE IKKE? er vel matrox som gjelder på tv ut, men du kan vel kjører direkte fra dvd spilleren til projektoren? er det ikke utgang til det da? Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Kjøp deg enten Radeon8500 eller Radeon 64MB DDR ViVo kortene, trur de skal funke med en projector. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå