Rykende_Kaffe Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Jeg vurderer å kjøpe denne CPU kjølern så jeg lurer på om den er no bra?? noen som har erfaringer?? Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 jeg ville kjøpt denne har den selv .. den er bra.. det følger med viftestyring så den bråker lite på lavt turtall.. på lavt turtall ligger min a 64 3200+ på 41 Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 DEN BRÅKER!!!!!! Den kan justeres, og på laveste er den så og si lydløs... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva med å teste denne da?? Jeg får en 3400+ i posten om noen dager og vurderer å kjøpe denne med en eller annen lur vifte på toppen, men har mest lyst på en 120vifte oppå da.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) DEN BRÅKER!!!!!! Den kan justeres, og på laveste er den så og si lydløs... ganske nøyaktig 21 db men kjøler den no bra når den kjører så treigt?? hvis ikke kom gjerne med andre forslag (må se litt fet ut) Endret 26. oktober 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den vulcano har jeg selv og den bråker litt ja. men det er bare når du har den på full guffe. men du kan klokke med denne vifta hvist du er intrisert i slikt. Men når du har den på det laveste så er det ca like mye lyd som en sunbeam 80mm vifte på middels fart... ( om du har hørt den da ) Men hvist du ikke har noe i mot litt lyd fra dataen så råder jeg deg denne. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 gå for Coolermaster Jet 7 vifta...den er bra den! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Den vulcano har jeg selv og den bråker litt ja. men det er bare når du har den på full guffe. men du kan klokke med denne vifta hvist du er intrisert i slikt. Men når du har den på det laveste så er det ca like mye lyd som en sunbeam 80mm vifte på middels fart... ( om du har hørt den da ) Men hvist du ikke har noe i mot litt lyd fra dataen så råder jeg deg denne. takk der fikk jeg denn imformasjonen jeg trengte og ja jeg overklokker og jeg har 2 av de sunbeam viftene foran i kassa (de lager nesten ikke lyd) så takk tror nok jeg kjøper en sånn EDIT: og foresten hadde tenkt til å kjøpe jetten men jeg syns den var for stor Endret 27. oktober 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er den noen vifte som bråker så er det denne. Denne bruker jeg på CPU kjøleren. Microplex Norge Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 (endret) ok her er konklusjonen: jeg gir bæng i om den bråker litt på full guffe gud ga oss ører for å høre + at turtallet skal stilles ned og jeg skal kjøpe noen støydempingsmatter etterhvert så egentli er det eneste jeg bryr meg om er utseende og ytelsen og jeg liker begge deler på den kjøleren og nå har jeg fått bekreftelse på at den kjøler bra så det blir nok den ja hvis ikke noen har noen supre og mer fristende kjølere og foresten (litt off topic) de selger kabinettvifter for 25 spenn på psdata har bestilt 12 stykker sorry jeg fant ikke link men dere kan jo lete litt hvis dere vil ha Endret 2. november 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Er den noen vifte som bråker så er det denne. Denne bruker jeg på CPU kjøleren. Microplex Norge og du snakker om bråk?? vel den vifta bråker mer enn kjølern du sier bråker Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 [quote] og du snakker om bråk?? vel den vifta bråker mer enn kjølern du sier bråker[/quote] Hæ?? hehe. Jeg kjøpte denne Viften som nevnt over. Viste at den ville bråke sinnsykt. Tenkte og kline på noe støydempingsmatter på hver side og da ville bråke gå drastisk ned. HEHE. LOL..Der tok jeg skammelig feil..bråket har gått noen prosent ned. Men langtfra nok . Nå holder jeg på og bli gal av lyden. Tenkte og kjøpe meg en Volcano 12..Tenker på det. ikke bestemt meg ennå..Jeg har en saftig kjøler på CPUen så jeg trenger egentlig bare en saftig vifte på den en på 80MM eller 92MM men som ikke bråker så mye men alikevel kjøler som F#¤%. Noen tips til andre viften taes gjerne imot. hehe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 åå jeg tror jeg misforstod litt hehe mente du at den du har bråker?? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Ikke kjøp Coolermaste Jet 7. Den har liten luftgjennomstrømning og høres ut som en støvsuger. Har en kompis med Jet 7 lite og den kjølte dårlig med mye lyd selv om den hadde turtalsregulering. Den kjøler dårligere på laveste turtall en Thermaltake Volkano 12. Endret 3. november 2004 av perpyro Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fatfuck.. hehe. Ja den bråker som en jetmotor. men den er utrolig effektiv. Men bråker som F&%#. Anbefales til folk med stor hørselskade fra før. LOL Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg kan si det sånn her: Jeg har overklokket min Athlon XP 2400+ fra 2000 MHz til 2500 MHz. dette med voltøkning. (fra 1,7V til 1,9V)... Med Thermaltake Volcano på det laveste så holder prosessoren en temperatur på rundt 40-45 grader IDLE, og rundt 50-55 grader LOAD med en romtemperatur på ca. 20 grader. Dette må da sies å være relativt lave tall. Med andre ord så er Thermaltake Volcano 12 en ypperlig stille kjøler også. Det som er så fint med den er at man har mye å gå på. Hos meg er det aldri temperaturen som hindrer meg i klokke. Volcano 12 anbefales! Endret 5. november 2004 av Andreasfe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Fatfuck.. hehe. Ja den bråker som en jetmotor. men den er utrolig effektiv.Men bråker som F&%#. Anbefales til folk med stor hørselskade fra før. LOL skal huske på det hvis jeg får hørselskade jeg må si at temperaturene så ganske bra ut. jeg skal også i tilleg ha GOD gjennomstrømning i kabinettet takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå